ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد که ۳۲ درصد از کل وسایل نقلیه در کشور فرسوده است و این موضوع در کنار تولید وسایل نقلیه ناایمن و ... از جمله دلایل تصادفات رانندگی است.

به گزارش ایسنا، سردار سیدکمال هادیانفر در نشستی خبری در مورد پرداخت جرائم رانندگی گفت: درخواست ما از شهروندان این است که برای پرداخت جرائم خود به سایت راهور۱۲۰ یا بانک‌های معتبر مراجعه کنند و از نرم‌افزارهایی مانند قبضینو و ... استفاده نکنند چرا که این نرم افزارها از رسوب پول سود می‌کنند و به همین دلیل در لحظه خلافی تسویه نمی‌شود و همین موضوع مشکلاتی را در مراکز شماره گذاری و ... ایجاد می‌کند.

هادیانفر با بیان این که پوشش دوربین خود را در جاده ها و معابر درون شهری افزایش دادیم، گفت: این پوشش از ۳۷ درصد به ۴۷ درصد در جاده ها و از ۴۰ به ۴۵ درصد در معابر درون شهری رسید.

رئیس پلیس راهور با بیان این که ۳۳ دستگاه به طور مستقیم و غیر مستقیم در حوزه ایمنی و کاهش تصادفات مسئولیت دارند، اظهار کرد: ۷دستگاه دارای مسئولیت مستقیم هستند که از این میان سهم وزارت راه ۳۳ درصد ، پلیس ۱۹ درصد وزارت صنعت و معدن و تجارت ۱۵ درصد ، صدا و سیما ۱۲ درصد ، وزارت بهداشت ۱۱ درصد و وزارت کشور و شهرداری ها ۱۰ درصداست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">