ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری انتخابات تمام الکترونیک و یا نیمه الکترونیک در استان نیازمند تامین زیرساختهای مناسب اینترنتی در خراسان رضوی است.

هادی طباطبائی در نشست ستاد انتخابات خراسان رضوی در شهرستان چناران افزود: اگر قرار باشد همچون قبل، انتخابات ۱۱ اسفند ماه امسال مجلس در استان نیمه الکترونیک برگزار شود، رای گیری ۲۳ فرایند خواهد داشت و اگر برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در استان مصوب و ابلاغ شود ۲ فرایند دیگر به روند رای گیری افزوده می شود.

وی ادامه داد: در هر صورت برای برگزاری انتخابات الکترونیک نیازمند تامین زیرساخت لازم در بعد فیبرنوری و پوشش اینترنت خواهیم بود.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: نیازمند فرهنگ سازی برای استفاده از دستگاه های اخذ رای در روز رای گیری هستیم تا استفاده از نایب برای اخذ رای مردم با دستگاه ها به حداقل برسد و شائبه خطا توسط نایب برای کار با دستگاه رای گیری به جای فرد رای دهنده برطرف شود.

طباطبایی در این نشست با تشریح انتظارات از فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه برای انجام هماهنگی های لازم در سطح شهرستانها، به بیان توضیحاتی پیرامون انتخابات الکترونیکی و نیز آمادگی برای اجرایی کردن قانون جدید انتخابات در صورت ابلاغ پرداخت.

وی با قدردانی از زحمات فرمانداران در برگزاری موفق تمرین انتخابات الکترونیک، اتخاذ تدابیر لازم در حوزه پشتیبانی و امنیت انتخابات را از مهمترین وظایف فرمانداران دانست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">