ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سامانه سهام عدالت هم اختلال دارد!

| سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۵:۵۰ ب.ظ | ۱ نظر

مشمولان نمی‌توانند وارد سامانه سهام عدالت شوند!
درحالیکه حدود چهار روز از معرفی یک سامانه برای نشان دادن ارزش واقعی سهام عدالت گذشته است، بسیاری از سهام‌داران برای ورود به این سامانه دچار مشکل هستند و اطلاعات آن‌ها در سامانه تایید نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، پس از آغاز آزادسازی سهام عدالت، اعلام شد مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی SAHAMEDALAT.IR اطلاعات صورت وضعیت دارایی سهام عدالت را مشاهده کنند.

در این راستا، افرادی که ارزش سهام عدالت آن‌ها ۴۹۲ هزار تومان است، بر اساس قیمت‌های همان روز (نهم خردادماه) ارزش واقعی سهام عدالت آن‌ها در حدود ۴۲ شرکت، هفت میلیون و ۶۸۰ تومان بود یا ارزش واقعی سهام عدالت فردی که ارزش سهامش ۴۹۰ هزار تومان است، در این تاریخ هفت میلیون و ۸۳۰ هزار تومان محاسبه شده بود.

در این راستا اعلام شد فرد زمانی می‌تواند کد ورود به سامانه را از طریق پیامک دریافت کند که شماره تلفن همراه به نام خودش سند خورده باشد.

همچنین والدین مشمولانی که به سن قانونی نرسیده‌اند نیز باید با ثبت اطلاعات فرزند خود در سجام (SEJAM.ir) و ثبت شماره خودشان به عنوان سرپرست فرد، بتوانند وارد درگاه اینترنتی سهام عدالت برای مشاهده ارزش واقعی سهام فرزند خود شوند.

اما این مباحث درحالی مطرح می‌شود که این روزها بسیاری از مشمولان همه موارد مذکور را رعایت کرده‌اند، اما باز هم نمی‌توانند وارد این درگاه اینترنتی شوند.

در این راستا، پیگیری‌های ایسنا برای بررسی مشکل مذکور هنوز به نتیجه نرسید و هنوز مشخص نیست دلیل اصلی اینکه مشمولان نمی‌توانند وارد سامانه شوند، چیست.

  • ۹۹/۰۳/۱۳

نظرات  (۱)

با سلام، مرسی از اینکه به این موضوع پرداختید، زیرا در هیچ سایتی بهش اشاره نشده، بعد اعلام سایت sahamedalat. Ir جهت مدیریت دارایی، فردای آن روز و روز بعدش سایت باز می شد و هیچ مشکلی نداشت، اما پس از آن تا به امروز مورخ 13 خرداد دچار اختلال شده و باز نمی شود. قطعا در حال مدیریت سایت و زیرساختها می باشد، که به زودی برطرف می شود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">