ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران
رئیس هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی، از عملیاتی شدن سامانه سلامت الکترونیک خبر داد.

عباس کبریایی‌زاده گفت: با استفاده از سامانه سلامت الکترونیک فشار خون و قند بیماران کنترل می‌شود و در آینده امکان انجام سرویس‌های وسیع‌تری نیز در این سامانه فراهم خواهد شد.

وی اظهار داشت: این سامانه در آینده نزدیک عملیاتی می‌شود و نرم افزار سلامت روی موبایل‌های دارای سیم کارت رایتل نصب می‌شود.

کبریایی زاده ادامه داد: با استفاده از این سامانه بیمار با یک قطعه ارزان قیمت تست قند و فشار خون خود را به بیمارستان میلاد منتقل می‌کند و در آنجا این اطلاعات کنترل می‌شود و پاسخ مربوطه نیز به تلفن همراه بیمار ارسال می‌شود.

به گزارش مهر، رئیس هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی جایگزینی دفترچه‌های بیمه با سیم کارت‌های الکترونیکی را از دیگر برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: این برنامه در یکی از استان‌ها به صورت پایلوت آغاز می‌شود و امیدواریم با موفقیت در این مرحله بتوانیم در آینده نزدیک و به مرور این برنامه را برای همه بیمه شدگان تأمین اجتماعی اجرا کنیم. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">