ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عزل پستی در برابر عزل احمدی‌نژادی/طنز

| سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷، ۰۲:۴۷ ب.ظ | ۰ نظر

تیتر مطلب یه مقدار شبیه اسم فیلم‌های ژانر گودزیلایی ژاپن شد. یادش به‌خیر فیلم‌های گودزیلا دربرابر مادورا، گودزیلا دربرابر کینگ‌کونگ، گودزیلا علیه گیدورا و ...

واقعیت سال‌ها تو سپهر مدیریتی ایران ماجرای معروف به «عزل احمدی‌نژادی» رایج شده که ماجراش معرف حضور همگان هست و به برکناری وزیر امورخارجه روی هوا مربوط می‌شه. خلاصه هر کی یه دفعه و بی‌خبر عزل می‌شه تیتر می‌زنن برکناری احمدی‌نژادیه فلانی.

هفته قبل رویداد که چه عرض کنم یه سوپر اتفاقی تو سپهر مدیریتی کشور رخ داد که مرزهای عزل احمدی‌نژادی رو فرسنگ‌ها جابه‌جا کرد؛ موضوعی که تا دیر نشده مسوولان می‌تونن در کتاب رکوردهای گینز هم ثبت کنن تا نام کشورمون رو در دنیا مطرح بکنه.

ماجرا رو خیلی‌ها می‌دونن اما چون احتمال داره بعضی‌ها ندونن خلاصش رو خدمتتون عرض می‌کنم. تو خراسان شمالی یه مراسمی برای معرفی مدیر کل پست استان داشت برگزار می‌شد و کلی میهمان و بنر و گل و بلبل هم جمع بودن و از تهران هم نماینده مدیرعامل پست شرف حضور پیدا کرده بودن. خلاصه کلی آدم به خط شده بودن و از مدیر قبلی تشکر کرده بودن و مدیر جدید رو معرفی کرده بودن که یک‌دفعه تلفن زنگ می‌خوره و می‌گن الان اطلاع دادن که با پوزش اشتباه تایپی شده و یکی دیگه رییسه. مجری هاج و واج مراسم هم می‌پرسه یعنی مجدد معارفه برگزار کنیم و این وسط کار پایین آوردن بنر رییس اشتباهی هم خودش دیگه عالی و شاهکار بود.

خلاصه رکورد گینز رو از این جهت گفتم که بنده خدا فقط برای چند ثانیه مدیر شد و با یک تلفن برکنار و از خدمات و مدیریت چندثانیه‌ای ایشون هم تشکر شد!

بماند که بعدش کار عذرخواهی و ماله‌کشی روی ماجرا شروع شد که البته چندان هم مقبول نیفتاد و چیزی از ارزش‌های شاهکار مذکور کم نکرد. مثلا گفته شد هر دو نفر کاندیدای مدیر کلی استان، همزمان هر دو با هم مصاحبه، استعلام و هماهنگی‌های لازم برای انتصابشون شده بود و خلاصه اگه تو لحظه معارفه جابه‌جا شدن مشکلی نداشته.

به هر حال فیلم این ماجرا بدون هیچ‌گونه مزه‌پرانی و خوشمزگی، همین‌طوری خشک خشک هم که از سوی خبرنگار داشت روی تصاویر دیده و روایت می‌شد، به اندازه کافی عالی بود. عالی‌تر از اون هم کف زدن بلافاصله برای رییس جدیدتر از رییس جدید بود. من فکر کنم اگه می‌گفتن تا سه نشه بازی نشه و یکی دیگه رو برای بار سوم به عنوان رییس انتخاب می‌کردن باز دست و جیغ و هورا می‌زدن!

با تشکر از هماهنگی و دقت نظر مسوولان ذی‌ربط تا دیدار بعد و روز دیگر همه شما عزیزان رو به خدا می‌سپارم.

عزت زیاد

آق فری

(منبع:عصرارتباط)

  • ۹۷/۰۹/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">