ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تیرماه امسال با حضور در محل شرکت رایتل یک مودم 4G و یک بسته اینترنت خریدم که مجموعا چند صدهزار تومان هزینه دربرداشت. بسته پرسرعت حدود ۱۵۰ گیگابایت حجم داشت که این بسته کمتر از ۶ ماه به پایان رسید و همین امر تعجب مرا در بدو امر برانگیخت. قبلا هم شنیده بودم این بسته ها به طرز غیرطبیعی خیلی زود به پایان می رسند اما این امر را شخصا تجربه کردم.
برای افزایش اعتبار اینترنت، شبانه با گوشی تلفن همراه به سایت رایتل مراجعه کردم و با انتخاب بسته ۱۴۴ گیگابایت یک ساله آن را خریداری کردم مبلغ حدود ٢٤٠ هزارتومان از حسابم کسرشد. اما وقتی به صفحه اعتبار شخصی رفتم تا چک کنم که این افزایش اعتبار اینترنت رخ داده یا نه، متوجه شدم هیچ تغییری رخ نداده است. با تعجب با اپراتور مرکز تماس رایتل تماس گرفتم و سوال کردم علت چیست که فرمودند شما مودم 3G خریدید و بزودی برایتان پست می شود!
عرض کردم بنده بسته اینترنتی خریدم و اساسا مودم 4G رایتل دارم. اما از رایتل انکار که شما مودم 3G خریدی و هیچ راه بازگشتی هم ندارد و پولت رفته است!
دو علت برای این موضوع حدس می زنم؛ احتمالا رایتل مودم های 3G اش باد کرده و با این ترفند قصد آب کردن آنها را دارد و یا اشکال از صفحه سایت رایتل است که موبایل ورژن ندارد و باعث چنین خطایی می شود. در صورت صحت احتمال اول، این کار رسما سرقت است و باید پاسخگو باشند و در صورت صحت احتمال دوم، این خطا از محل اشتباه همکاران فنی رایتل است و مشتری نباید هزینه آن را بدهد. پس باید جبران کرده و بسته اینترنتی مرا بدهند و اگر مابه التفاوتی هم دارد حاضر به پرداخت هستم.
اینجانب به سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی شکایت کرده ام و تا آخر پای شکایتم هستم. (منبع:55 آنلاین)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">