ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فروش مودم شاتل موبایل با 103 گیگ اینترنت رایگان

| چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۳:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

شبکه تلفن همراه شاتل موبایل، از فروش مودم‌های رومیزی 4G به همراه سیم کارت هوشمند شاتل موبایل و 103 گیگابایت اینترنت همراه رایگان در روزهای کرونا خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور سراسری تلفن همراه کشور، برای کمک به کاهش روند شیوع کرونا، امکان انجام دورکاری و کاهش سفرهای درون شهری از طریق توسعه دسترسی پذیری به اینترنت پرسرعت، مودم‌های 4G خود را به همراه سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل و 103 گیگابایت اینترنت و دسترسی رایگان به خدمات فیلم و سریال نماوا، با تخفیف ویژه و قابلیت ثبت‌نام و تحویل درب منزل متقاضیان به فروش می‌رساند.
بر اساس این گزارش، مودم 4G شاتل موبایل با قابلیت‌هایی همچون آنتن دهی برای محیط‌های مسکونی و اداری، پشتیبانی از اتصال تا 32 نفر به صورت همزمان، پشتیبانی از شبکه‌های2G ، 3G و 4G-LTE، مجهز به باتری داخلی 2200 میلی‌آمپری، امکان اتصال بی‌سیم و با سیم به مودم، قابلیت خاموش روشن نور LED مودم، قابلیت دریافت و ارسال پیام کوتاه (SMS)، گزینه مناسبی برای اتصال سریع و بدون دردسر به اینترنت پرسرعت بی‌سیم در زمان قرنطینه خانگی است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به shop.shatelmobile.ir مراجعه کنند.

  • ۹۸/۱۲/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">