ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قطعی اینترنت و کاربران بی‌پاسخ

| جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۸۸، ۰۵:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر یک شرکت اینترنتی گفت: ما به عنوان متولیان امر اجرایی دولت بر مبنای فرم تعهد SLA - توافقنامه سطح خدمات - باید رضایتمندی مشتریانمان را تامین کنیم به همین دلیل در زمان قطعی اینترنت باید خسارت را به مشتریان پرداخت کنیم.

باقر افخمی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: بر مبنای این تعهدنامه مخابرات نیز موظف است در این گونه مواقع به شرکت‌ها خسارت پرداخت کند اما این کار تاکنون انجام نشده است.

وی گفت: متاسفانه رفتار چندگانه از سوی مخابرات باعث سلب اعتماد برای انجام پروژه‌های حوزه فن‌آوری اطلاعات شده است و درواقع می‌توان گفت که رفتار مدیریتی در این زمینه نادرست است.

افخمی در ادامه اظهار کرد: قطعی فیبر نوری در زمان‌هایی اجتناب‌ناپذیر است و ما به دلیل فعالیت در این حوزه این موضوع را درک می‌کنیم اما در بسیاری از موارد قطعی‌ها به واسطه نبود پشتیبانی لازم و مناسب دچار مشکل شدیم و دولت عملا در این قضیه اصل مشتری‌مداری را رعایت نکرده است.

این مدیر شرکت اینترنتی تصریح کرد: قطعی ارتباطات اینترنتی قابل درک است اما بر اساس تعهدنامه‌ای که شرکت‌ها به عنوان بخش خصوصی با مخابرات دارند باید بخش دولتی خسارت مربوطه را پرداخت کند.

  • ۸۸/۰۴/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">