ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مایکروسافت در ادامه تلاش های خود برای سازگار کردن ویندوز با سیستم عامل اندروید اعلام کرد که قصد دارد ویندوز 11 را با سیستم عامل اندروید 12 ال سازگار کند.

به گزارش فارس به نقل از اندروید پلیس، اولین بار مایکروسافت همزمان با عرضه ویندوز 10 تلاش های خود را برای سازگار کردن کامل اندروید با این سیستم عامل آغاز کرد و حالا این شرکت از سازگاری ویندوز 11 با اندروید 12 ال خبر داده است.

با به روزرسانی جدید، اپلیکیشن های اندروید بهتر با ویندوز ادغام می شوند و به کاربران امکان می دهند تا ببینند کدام یک از برنامه های اندرویدی به میکروفون و اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کاربران دسترسی دارند. همچنین اعلان‌های برنامه‌های اندرویدی در قالب اعلان‌های مشابه با ویندوز راحت تر در دسترس خواهند بود. برنامه‌های اندروید از این پس با ویژگی‌های شبکه ای پیشرفته ویندوز 11 سازگاری دارند و لذا می توانند به دستگاه‌های دیگر (مانند دوربین‌های هوشمند یا بلندگوها) در یک شبکه رایانه ای متصل به ویندوز مرتبط شوند.

مایکروسافت تغییرات جدی در طراحی تنظیمات  اپلیکیشن ها ایجاد کرده و گزینه‌های ناوبری را برای تسهیل استفاده گروه‌بندی کرده است. از جمله دیگر تحولات می توان به سازگاری ویندوز 11 با برنامه های استندبای برای اجرای مجدد آنها از محل توقف، مدیریت دقیق دسترسی اپلیکیشن ها به دوربین در ویندوز 11 و غیره اشاره کرد. هنوز مشخص نیست این به روزرسانی ها چه زمانی در دسترس عموم کاربران قرار می گیرد.

  • ۰۱/۰۳/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">