ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز هم مردم، هم مدیریت شهری و هم دفاتر خدمات الکترونیک ، ناراضی اند، گفت: امروز تلاش داریم راه گفت و گو برای حل مشکلات را بازکنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین نشست تخصصی ارزیابی و آسیب شناسی که به بررسی دستاوردهای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان در حوزه ارتقا کیفیت ساخت و ساز شهر تهران، می پردازد به همت کمیته شهرسازی شورای شهر تهران برگزار شد.

این عضو شورای شهر تهران در این جلسه به نقش موثر دفاتر خدمات الکترونیک اشاره و تاکید کرد: دفاتر  خدمات الکترونیک در  برونسپاری،   مشارکت پذیری مردم، روانسازی چارچوبهای بوروکراتیک و عدم سرگردانی مردم در مراکز مدیریت شهری موثر هستند.

نژادبهرام بر ضرورت بازنگری در قوانین این حوزه تاکید کرد و پرسید: آیا دفاتر تاکنون موفق شده اند به وظایف خود برای شفافیت و تسهیلگری عمل کنند یا  مانع دیگری بر سیر بوروکراتیک افزوده اند؟

وی گفت: امروز هم مردم، هم مدیریت شهری و هم دفاتر نوسازی،   ناراضی اند و ما با برگزاری این نشستها که با همکاری کمیسیون عمران و شهرسازی بنیاد امید ایرانیان، صورت گرفته، تلاش داریم راه گفت و گو برای حل مشکلات را بازکنیم.

به گفته این عضو شورا، دفاتر خدمات نوسازی و دفاتر خدمات الکترونیک، اصلی ترین وظیفه شان،   توسعه مشارکتپذیری_شهروندان است؛ این دفاتر، ظرفیت های بالایی در  سنجش نیازهای مردم دارند و امروز این سوال مطرح است که؛ چه قدر توانستیم در عرصه نوسازی ارتقا پیدا کنیم؟

رئیس کمیته شهرسازی تاکید کرد: با کمک و همراهی دفاتر، ضمن نیازسنجی و کار تخصصی می توانیم ضمن مواجه با واقعیت مساله بافت فرسوده، راهکارهای آن را شناسایی کرده و پس از پیگیری برای جذب بودجه، این کار را شروع کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">