ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مسکو: زیر حملات شدید سایبری هستیم

| شنبه, ۸ بهمن ۱۴۰۱، ۰۶:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

وزارت خارجه روسیه روز شنبه اعلام کرد که این کشور در سال گذشته هدف حملات تهاجمی هماهنگ شده کشورهای غربی و عوامل آنها در فضای مجازی، قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری تاس؛ "اولگ سیرومولوتف" معاون وزارت امور خارجه روسیه گفت که کشورش در ۲۰۲۲ با حملات سایبری بی سابقه خارجی، روبرو شد.

وی افزود: درواقع ما هدف حملات هماهنگ شده سازمان های اطلاعاتی، شرکت های چندملیتی داده پردازی و فناوری اطلاعات و هکرهای کشورهای غربی و دست نشاندگان آنها قرار گرفته ایم.

این در حالی است که تارنمای پولیتیکو پیشتر ضمن اشاره به ادعای غرب در مورد حملات سایبری گسترده از سوی روسیه گزارش داده بود، شرکت مایکروسافت هشدار داده روسیه می تواند حملات هکری را به همسایگان اروپایی اوکراین گسترش دهد که هدف آن اختلال در زنجیره تامین غذا و کمک های انسانی و تضعیف حمایت اروپا از کی یف است.

این تارنمای آمریکایی به نقل از هشدار مایکروسافت، افزود: دولت روسیه با خروج نیروهایش از مناطقی از اوکراین که قبلا تصرف شده بودند، در حال هماهنگ کردن حملات سایبری به زیرساختارهای اصلی و مهم اوکراین، با موشک ها و دیگر حملات فیزیکی است.

  • ۰۱/۱۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">