ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشکل PAPها دوماهه حل می شود

| چهارشنبه, ۹ اسفند ۱۳۸۵، ۰۲:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران, از هماهنگی با شرکت‌‏های مخابرات استانی برای اختصاص فضا به شرکت‌‏های PAP خبر داد و گفت: طی دو ماه آینده مشکلات این شرکت‌‏ها حل خواهد شد.

مهندس صابر فیضی, درگفت و گو با خبرنگار ایلنا, با اشاره به یکسان‌‏سازی برخورد مخابرات استان‌‏ها با شرکت‌‏های ارایه‌‏دهنده اینترنت پر سرعت, تصریح کرد: طی هماهنگی‌‏های به عمل آمده و جلسات برگزار شده از سوی سازمان تنظیم مقررات با شرکت‌‏های PAP و طرح مشکلات آنها درصددیم مشکلات اختصاص فضای پسیو را در مراکز مخابراتی برای این شرکت‌‏ها رفع کنیم.

وی, با بیان این‌‏که برخی مراکز مخابراتی در اختصاص فضای پسیو به شرکت‌‏های PAP مشکلاتی دارند, خاطرنشان کرد: طی دو ماه آینده مشکلات اختصاص فضای پسیو در تمامی مراکز به خصوص در تهران حل خواهد شد و نیز در مراکزی که فضای آزاد وجود دارد، فضای اکتیو نیز به این شرکت‌‏ها اختصاص خواهد یافت.

مدیرعامل مخابرات ایران, با تاکید بر این‌‏که فضا در اختیار شرکت‌‏های PAP قرار خواهد گرفت, افزود: در حال ساماندهی مراکز مخابراتی هستیم تا در مراکزی که فضا وجود دارد, تجهیزات این شرکت‌‏ها نصب شود.

وی, همچنین از به روز بودن تلفن ثابت در شهر تهران خبرداد و گفت: واگذاری تلفن ثابت تنها در دو مرکز شهر تهران به روز نیست که تا یک ماه آینده این دو مرکز نیز به روز خواهد شد.

  • ۸۵/۱۲/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">