ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

معلولان آمریکا با موبایل «رأی» می‌دهند

| دوشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

فرماندار ایالت ویرجینیای غربی قصد دارد لایحه ای‌امضا کند که به موجب آن افراد معلول می‌توانند به طور آنلاین در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شرکت کنند.

به گزارش فارس به نقل از ان‌بی‌سی، فرماندار ایالت ویرجینیای غربی قصد دارد لایحه ای‌امضا کند که به موجب آن افراد معلول می‌توانند به طور آنلاین و با استفاده از یک اپلیکیشن در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شرکت کنند.

کارشناسان فضای مجازی از مدت‌ها پیش به منظور مخالفت با برنامه‌های رای گیری اعتراض کرده‌اند و می‌گویند که هر نوع رای گیری آنلاین غیر ضروری خطرات امنیتی را افزایش می‌دهد.

ویرجینیا غربی در حال پیشرفت است تا به نخستین ایالتی تبدیل شود که به معلولان اجازه دهد تا از فناوری استفاده کنند که به آنها امکان رای دادن با تلفن‌های هوشمند خود را در انتخابات سال ۲۰۲۰ بدهد.

مک وارنر یکی از وزرای این ایالت اعلام کرده احتمالا اپلیکیشن موبایل Voatz  قابلیت رأی دهی آنلاین را برای افراد فراهم می‌کند.

جیم داد وزیر امور خارجه ویرجینیای غربی که جمهوریخواه  هم است، قصد دارد تا اوایل هفته آینده لایحه‌ای را امضا کند که همه ایالت‌ها شرایط رأی‌گیری آنلاین برای افراد ناتوان و معلول را فراهم کنند.

کارشناسان امنیت سایبری مدتهاست که علیه اپلیکیشن‌هایی مانند «Voatz»  در اعتراض هستند و آنها را امن نمی‌دانند.

  • ۹۸/۱۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">