ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شعبه شرکت مخابراتی چاینا تله کام در آمریکا از یک دادگاه تجدیدنظر در این کشور خواست تا جلوی اجرای تصمیم کمیسیون فدرال ارتباطات را برای ممنوعیت فعالیت آن بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، کمیسیون یادشده مجوز ممنوعیت فعالیت شرکت چاینا تله کام را در آمریکا صادر کرده است.

بر اساس این تصمیم که در تاریخ ۲۶ اکتبر گرفته شده، کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا باید ارائه خدمات خود در ایالات متحده را تا اوایل ژانویه متوقف کند. علت این تصمیم نگرانی‌های رگولاتوری آمریکا در حوزه امنیت ملی اعلام شده است.

بزرگترین شرکت مخابراتی چین روز دوشنبه به دادگاه استیناف ناحیه کلمبیا در ایالات متحده اعلام کرد بر اساس این تصمیم باید تا ۴ دسامبر به مشتریان خود در مورد توقف فعالیت‌هایش اطلاع رسانی کند و این امر به کسب و کار، شهرت و روابط تجاری آن لطمه می‌زند.

کمیسیون مذکور مدعی است چاینا تله کام در معرض استثمار، نفوذ و کنترل دولت چین است و به احتمال زیاد مجبور به پذیرش درخواست‌های دولت چین بدون رعایت رویه‌های قانونی کافی و نظارت قضائی مستقل است. چاینا تله کام قبلاً این ادعاها را رد کرده و می‌گوید ابتدا باید استدلال‌های این شرکت مورد توجه قرار بگیرد و سپس حکم نهایی صادر شود.

  • ۰۰/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">