ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چین، روسیه و آمریکا برای اولین بار در یک رزمایش سایبری جهانی به میزبانی کره جنوبی و مالزی شرکت می‌کنند.
به گزارش سایبربان؛ چین، روسیه و ایالات‌متحده به اعضای انجمن کشورهای جنوب شرق آسیا (ASEAN) در یک رزمایش جهانی امنیت سایبری به میزبانی کره جنوبی و مالزی خواهند پیوست.

وزارت دفاع سئول اعلام کرد نهمین کارگروه امنیت سایبری نشست وزرای دفاع آسه آن به‌صورت مجازی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با حضور کشورهایی نظیر چین، روسیه، آمریکا، ژاپن، هند، استرالیا و نیوزلند برگزار می‌شود.

قرار است در روز اول بحثی به رهبری کره جنوبی در مورد آموزش سایبری برای کشورهای شرکت‌کننده برگزار شود و یکی از مقامات آژانس امنیت و اینترنت کره جنوبی سیستم آموزشی و جهت‌گیری خط‌مشی سئول را معرفی کند.

مالزی، میزبان دیگر این رزمایش هم چارچوب امنیت سایبری را معرفی خواهد کرد که چشم‌انداز و برنامه عملی را برای همکاری میان شرکت‌کنندگان ترسیم می‌کند.

وزارت دفاع سئول در روز دوم یک رزمایش ساختگی برگزار خواهد کرد که در آن از میان شرکت‌کنندگان دو کشور تیمی را برای حل سناریوهای مختلف تهدید سایبری مانند باج افزارها و انجام جرم‌شناسی و تجزیه‌وتحلیل کدهای مخرب تشکیل خواهند داد.

این گروه کاری اولین رزمایش سایبری است که چین، روسیه و آمریکا با هم در آن شرکت می‌کنند.

  • ۰۱/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">