ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هزینه پیامک انبوه افزایش نمی‌یابد

| شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۴:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: هزینه ارسال پیامک انبوه فعلا بنا بر تعرفه‌های سال ۱۴۰۱ محاسبه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، حجت‌الاسلام حامد حاجی ملامیرزایی اظهار داشت: در جلسه کارگروه مشترک وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات مقرر شد که هزینه خدمات ارسال پیامک انبوه با تعرفه سال ۱۴۰۱ محاسبه می‌شود.

رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی افزود: مقرر شد در خصوص تعرفه‌های ارسال پیامک انبوه در سال ۱۴۰۲، جلسه‌ای با حضور نمایندگان مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورها و شرکت‌های ارسال کننده پیامک انبوه برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: اعضای کارگروه مشترک وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباطات و فناوری اطلاعات، همچنین بر جلوگیری از فعالیت شرکت‌های فاقد مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارسال پیامک انبوه تاکید کردند.

بنا بر مصوبه جلسه بیست و یکم شورای عالی فضای مجازی با موضوع «سیاست‌های ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی» مورخ ۰۱/۱۱/۱۳۹۳، مسوولیت کارگروه ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و پیامک انبوه در شبکه‌های ارتباطی به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست آن به شخص وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد.

همچنین دبیرخانه این کارگروه در مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی مستقر است و حامد حاجی ملامیرزایی نایب رییس و دبیر فعلی آن است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">