ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

۳۲ گروه و سازمان از بایدن خواسته اند تحت تاثیر شرکت های فناوری بزرگ قرار نگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، ۳۲ سازمان فعال در حوزه آنتی تراست (ضدانحصار) و حمایت از مشتریان، حمایت از کارگران و گروه‌های مرتبط در نامه‌ای از جو بایدن رئیس جمهور انتخابی آمریکا خواسته اند، هرگونه تاثیرپذیری از شرکت‌های بزرگ فناوری را رد کند.

در اوایل ماه جاری فاش شد تعداد مدیران ارشد شرکت‌های فناوری از منتقدان آنها در تیم انتخابی بایدن بیشتر است و این امر نشاندهنده تأثیرگذاری عده‌ای خاص در سیاست‌های دولت خواهد بود.

در این نامه از بایدن خواسته شده مدیران ارشد، لابی گران و مشاورانی که با شرکت‌های بزرگی مانند فیس بوک، آمازون، گوگل، اپل و مایکروسافت همکاری می‌کنند را از تیم خود حذف کند. این گروه‌ها معتقدند روش‌های تجاری شرکت‌های مذکور در نهایت به مشتریان و اقتصاد آمریکا خسارت می‌زند.

در بخشی از نامه آمده است: ما معتقدیم دولت شما باید با تهدیدهای انحصارگری از سوی شرکت‌های بزرگ مقابله کند. اما به هرحال زمانی می‌توان چنین انتظاری داشت که دولت شما با طرفداران این شرکت‌ها همکاری نکند.

مایکروسافت، گوگل و فیس بوک از اظهار نظر در این باره خودداری کرده اند. آمازون و اپل نیز پاسخی در این باره نداده اند. تمام این شرکت‌ها به استثنای مایکروسافت به دلیل روش‌های کسب و کارشان تحت تحقیقات وسیع قرار دارند.

  • ۹۹/۰۹/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">