ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات با بیان این که در پروژه های سلامت الکترونیکی به هیچ وجه قرار نیست ابزارهایی نظیر کارت هوشمند به کار رود، تاکید کرد: در فرآیند خدمات سلامت نیز به غیر از سامانه های رسمی نظیر 4030 ارتباطی با شهروندان گرفته نمی شود.

به گزارش وبدا، رضا باقری اصل دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اجرایی شدن زیرساخت های سلامت الکترونیکی و انجام طرح استحقاق سنجی، نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در مراکز نمونه اظهار کرد: در همین راستا سودجویانی با دستیابی غیرقانونی و غیرمجاز به داده های برخی اشخاص که می تواند ناشی از ثبت نام در سامانه های اینترنتی خدمت دهنده باشد، با تماس با تلفن همراه یا منزل اشخاص و ارائه اطلاعات فردی و با مهندسی اجتماعی مبادرت به کلاه برداری می کنند.
وی ادامه داد: این کلاهبرداری ها تحت عنوان کارت بیمه هوشمند یا عناوین مشابه بوده و مبالغی از 100 تا 50 هزار تومان برای صدور کارت جعلی سلامت دریافت می کنند.
دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات گفت: با توجه به اینکه در پروژه های ذکر شده سلامت الکترونیکی به هیچ وجه قرار نیست چنین ابزارهایی نظیر کارت هوشمند به کار رود، تصریح کرد: در فرآیند خدمات سلامت نیز به غیر از سامانه های رسمی نظیر 4030 ارتباطی با شهروندان گرفته نمی شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">