ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آخرین آمارهای منتشره از عملکرد همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور، نشان می‌دهد این اپراتور همچنان به عنوان انتخاب نخست ایرانی‌ها در خرید سیمکارت‌های دایمی محسوب می‌شود.
به گزارش آی‌تی آنالیز در واقع همراه‌اول از نخستین روزهای آغاز به کار خود تا زمانیکه اپراتورهای جدید به بازار آمدند، نه تنها با رقابتی در بخش سیمکارت‌های دایمی مواجه نشد، بلکه سال به سال، لقب «تنها قطب ارتباطات دائمی سیار کشور» را با قاطعیت حفظ کرد.
آمارها نشان می‌دهد در حال حاضر گرایش ایرانی‌ها به خرید و در اختیار داشتن سیمکارت‌های دایمی همراه اول نه تنها کاسته نشده بلکه رو به افزایش نیز بوده و مشترکان دایمی این اپراتور، سیمکارت‌های‌شان را به عنوان یک سرمایه اجتماعی و اقتصادی تلقی می‌کنند.
در واقع نوع عملکرد همراه‌اول از ابتدا تاکنون، به نوعی بوده که برند و ارزش سیمکارت‌هایش همواره با اعتبار و مقبولیت بیشتر نزد مشترکان همراه شود که این مهم به علت خدمات مناسب، جلب اعتماد مشترکان، نرخ‌های اقتصادی، بسته‌های متنوع خدماتی و پوشش و گستردگی شبکه و زیرساخت‌های همراه اول است.
بر اساس آمار عملکرد همراه اول در بخش فروش سیمکارت‌های دایمی در سال 1400، این اپراتور سال قبل بالغ بر 23 میلیون سیمکارت به فروش رسانده که از این تعداد بالغ بر 21 میلیون مشترک اقدام به فعال‌سازی سیمکارت‌های دایمی خود کرده‌اند، که آمار بسیار قابل توجهی به شمار می‌رود.
در طول سال 1400 همراه اول در بخش سیمکارت‌های اعتباری نیز رکوردزنی و اقتدار خود را حفظ کرد و توانست بالغ بر 101 میلیون سیمکارت اعتباری به فروش برساند که از این تعداد نیز بالغ بر 83 میلیون سیمکارت متصل به شبکه ثبت شده است.
این آمار نشان می‌دهد که استقبال و گرایش مشترکان جدید همراه اول در بخش سیمکارت‌های دایمی، نه تنها پایدار مانده، بلکه همچنان مشترکان بیشتری تمایل به داشتن سیمکارت‌های دایمی این اپراتور دارند.

  • ۰۱/۰۴/۰۷

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">