ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همه فروشگاه های اپل تا 27 مارس تعطیل شد

| شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۲:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

تیم کوک مدیر اپل اعلام کرده است که این شرکت درس هایی از همه گیری کرونا در چین آموخته و این درس ها دلیل گام های بعدی اپل و طی مراحل بعدی در آینده خواهد بود.

اپل اعلام کرده تا 27 مارس به دلیل همه گیری کرونا همه فروشگاه های خارج از چین را می بندد. اپل هدف از این کار را پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا اعلام کرده است. فروشگاه های اینترنتی فروش محصولات آیفون و اپ استور هم چنان خدمات خود را به مشتریان ارائه می کند.

به گزارش سی ان بی سی، تیم کوک مدیر اپل اعلام کرده است که این شرکت درس هایی از همه گیری کرونا در چین آموخته و این درس ها دلیل  گام های بعدی اپل و طی مراحل بعدی در آینده خواهد بود. کوک در وبلاگ خود نوشت: یکی از موثرترین راه ها برای کاهش ریسک انتقال ویروس، به حداقل رساندن تعاملات اجتماعی و تراکم جمعیت است. از آنجایی که نرخ ابتلا در سایر کشورها روبه افزایش است، اپل برای محافظت از مشتریان و گروه خود اقدامات دیگری را انجام می دهد».

اپل پیشتر هم اعلام کرده بود در چین تا 9 فوریه همه فروشگاه های خود را تعطیل می کند. تا 13 مارس سال 2020، همه فروشگاه ها اپل در چین با ساعت های محدود کار باز شده اند. چین یک بازار اصلی و مهم برای اپل است و همه گیری بیماری در آن به زیان غول فناوری آمریکا تمام شده است.

اپل اعلام کرده همه دفاتر خارج از چین این شرکت انعطاف پذیر تر کار می کنند که به معنای دورکاری کارکنان است. کارکنانی که شرکت به حضور فیزیکی آن ها در دفتر نیاز دارد هم باید به توصیه های بهداشتی عمل کنند و در بیشترین فاصله ممکن با دیگران کار می کنند. نظافت دائمی همه دفاتر اپل ادامه پیدا می کند و تیم کوک اعلام کرده که شرکت دمای بدن کارکنان را پیش از ورود به شرکت بررسی می کنند. یک نکته مهم دیگر، کارکنان ساعتی یا ساعت مزد در اپل است که تیم کوک اعلام کرده آن ها مثل معمول دستمزد خود را دریافت می کنند. (اتاق تهران)

  • ۹۸/۱۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">