ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هکرها به دادگستری آمریکا نفوذ کردند

| شنبه, ۸ مرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

وزارت دادگستری ایالات‌متحده در حال بررسی یک رخنه سایبری به سیستم‌های خود است.
به گزارش سایبربان؛ مت اولسن، رئیس بخش امنیت ملی وزارت دادگستری، به خطر حملات سایبری توسط کشورهای خارجی اشاره کرد و به کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا گفت که این حادثه «یک نگرانی بزرگ» است.

اولسن این اظهارات را در پاسخ به سؤالات نماینده جرولد نادلر، رئیس دموکرات کمیته، بیان کرد که گفت «سه عنصر خارجی متخاصم» به سیستم پرونده دادگاه حمله کردند.

نادلر گفت که این کمیسیون تنها در ماه مارس از «مقیاس شگفت‌انگیز» این نقض آگاه شد. اولسن اظهار داشت که وزارت دادگستری در حال همکاری نزدیک با دادگستری فدرال در سراسر کشور برای رسیدگی به این موضوع است.

وی افزود گرچه من نمی‌توانم در مورد ماهیت این تهدید صحبت کنم؛ اما آنچه باعث نگرانی ما می‌شود ماهیت اطلاعاتی است که اغلب در دادگاه‌ها نگهداری می‌شود.

اولسن در مورد اینکه چه کسی پشت این حمله بوده است توضیحی نداد، اما خاطرنشان کرد که سازمان تحت امر او به‌طورکلی بر خطرات حملات سایبری توسط کشورهای خارجی مانند چین، روسیه، ایران و کره شمالی تمرکز کرده است.

دفتر مدیریت دادگاه‌های ایالات‌متحده در ژانویه 2021 اعلام کرد که پس از نقض آشکار مدیریت پرونده و سیستم تشکیل پرونده الکترونیکی، اقدامات امنیتی جدیدی را برای محافظت از سوابق محرمانه یا مهروموم‌شده اتخاذ کرده است.

اطلاع از جزئیات بیشتر ممکن نبود. سخنگوی وزارت عدلیه آمریکا گفت که این وزارتخانه به‌عنوان یک سیاست کلی وجود تحقیقات خاص را تائید یا تکذیب نمی‌کند.

  • ۰۱/۰۵/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">