ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات: تلکام برگزار می‌شود

| يكشنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره شائبه‌هایی که درباره برگزار نشدن نمایشگاه تلکام مطرح شده بود، گفت: با توجه به کاهش بازدید عمومی از نمایشگاه تلکام، پیشنهاد شد که تلکام را ۴۵ روز دیگر به جای نمایشگاهی برای حضور عمومی، با فضایی برای گفت‌وگو بین شرکت‌های تولیدکننده، اپراتورها و حاکمیت و دانشگاه‌ها برگزار کنیم و حتما برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در پاسخ به این سوال که عده‌ای می‌گویند شما خودتان ایده "وس" را راه‌اندازی کردید و حالا قصد دارید به آن پایان بدهید، گفت: چیزی که شما می‌گویید مستندی ندارد. اگر سندی وجود دارد که می‌گوید ایده‌پرداز خدمات ارزش افزوده من هستم، ارائه دهید. البته اشکالی ندارد اگر می‌گویند من ایده‌پرداز وس هستم، دوست دارم آن را تعطیل کنم. بگذارید فردا بگویند جهرمی شاخ دارد، جهرمی آدم می‌خورد. اما از حق‌الناسی که به گردن من است، کوتاه نمی‌آیم.

وی ادامه داد: فعالان بخش ارزش افزوده برای کارشان از نهادهای مختلف مجوز دریافت کرده‌اند. تمامی فعالیت‌هایشان نیز غیرقانونی نیست اما راه درآمدزایی‌شان غیرقانونی است. اولین چیزی که از سازمان تنظیم مقررات خواستم، این بود که برای پایان دادن به وس شفاف‌سازی کنند و حتما لیست شرکت‌ها و آن بخش از فعالیت‌هایشان که درآمد نادرست از این راه دارند را منتشر کنند.

محمدجواد آذری در پاسخ به خبرنگار ایلنا که پرسید واکنش شما نسبت به سخنان مینا مهرنوش چیست، گفت: من اظهارنظر ایشان را نشنیده ام و مطلع از آن نیستم.
وی اظهار کرد: اما اگر خانم مهرنوش مطلبی دارند حتما به دستگاه های نظارتی بدهند.
وزیر ارتباطات از ارائه توضیحات بیشتر در خصوص برکناری مینا مهرنوش مدیرعامل رایتل خودداری کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">