ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وعده مدیر عامل مخابرات به کارگزاران روستایی

| دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۱:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در راستای تکریم و ارزش نهادن به زحمات کارگزاران روستایی، با تمام این کارکنان قرارداد دائم امضا می شود.
فناوران - مشکلات کارگزاران روستایی با وجود حکم دیوان عدالت اداری هنوز حل نشده و برخی رسانه‌ها نیز شرکت مخابرات ایران را به کارشکنی و بی‌توجهی نسبت به حکم دیوان در قبال کارگزاران متهم کردند.
با این حال مدیرعامل شرکت مخابرات ایران دیروز خیال کارگزاران روستایی را از شغل‌شان راحت و اعلام کرد با آنها قرارداد دایمی امضا خواهد شد.
مجید صدری با بیان زحمات کارگزاران مخابرات روستایی در سراسر کشور که همواره موردتوجه مدیریت شرکت مخابرات ایران بوده است افزود: در راستای ارج نهادن به این تلاش‌ها و کاهش دغدغه‌های این عزیزان، قرارداد دائم تا زمان بازنشستگی با کارگزاران به امضا می‌رسد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ادامه داد: در تهیه این قرارداد تلاش شده تا با توجه به‌صرفه و صلاح کارگزاران و با رعایت قانون کار و آیین‌نامه استخدامی شرکت، موارد درخواست شده کارگزاران نیز تا جای ممکن در آن لحاظ شود.
صدری با تشریح محدودیت‌ها در منابع مالی شرکت و لزوم سرمایه‌گذاری در توسعه بخش‌های مخابراتی در سطوح مختلف افزود: با وجود تمام هزینه‌ها با توجه به ارزش و اعتبار سرمایه انسانی کارگزاران روستایی برای شرکت مخابرات ایران، قرارداد دائم با کارگزاران تهیه‌ و تنظیم شده که افزایش پرداختی‌های سال ۱۳۹۸ پس از امضای قرارداد توسط کارگزاران و تصویب شورای عالی کار به این کارکنان تعلق خواهد گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">