ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وگذاری تمام سیم کارت ها تا اردیبهشت

| چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۸۵، ۰۲:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است که تمامی سیم کارت های پیش فروش شده اپراتور اول تلفن همراه تا اردیبهشت ماه سال آینده واگذار خواهد شد.

شرکت ارتباطات سیار که اپراتوراول تلفن همراه کشور محسوب می‌شود،در این مرحله دو میلیون و ‪ ۴۸۴‬هزار و ‪ ۹۸۲‬سیم کارت پس پرداختی (دایمی) و پیش پرداختی (اعتباری ) خود را از طریق دفاتر پستی و اینترنت پیش فروش کرده است.

"وفا غفاریان" روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار حوزه ارتباطات "ایرنا"، احتمال قرعه‌کشی را در واگذاری سیم کارت‌های شرکت ارتباطات سیار رد کرد و افزود:کار واگذاری سیم کارت‌های این شرکت از ‪۱۵‬ اسفند ماه جاری آغاز می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ثبت نام اینترنتی برای پیش فروش سیم کارت‌های شرکت ارتباطات سیار همچنان ادامه خواهد یافت.

غفاریان هدف از تداوم پیش فروش اینترنتی را اشاعه فرهنگ پرداخت پول از طریق اینترنت از یک سو و استفاده از این شیوه برای فروش سیم کارت تلفن همراه در آینده ذکر کرد.

شرکت ارتباطات سیار از ‪ ۱۲‬تا ‪ ۳۰‬بهمن ماه چهار هزار و ‪ ۲۱۴‬سیم کارت خود را از طریق ثبت نام اینترنتی پیش فروش کرد که از این تعداد تنها ‪ ۲۴۰‬سیم کارت پیش پرداختی (اعتباری) بود.

این شرکت برای نخستین بار در این مرحله اقدام به پیش فروش سیم کارت‌های پیش پرداختی در کشور کرد.

غفاریان گفت:سیم‌کارتهای این دوره‌از ثبت نام‌ها با استفاده از قراردادهای "فاز سه" که با پیمانکاران عمومی پیش می‌رود و "فاز به اضافه سه (‪"(+۳‬ توسعه شرکت ارتباطات سیار که توسط پیمانکاران محلی (استانی) در حال انجام است، صورت گرفت.

  • ۸۵/۱۲/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">