ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پارس آنلاین از خود دفاع کرد

| چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۸۶، ۰۴:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

در پی درج خبر مربوط به شکایت شرکت زیرساخت از شرکت پارس‌آنلاین، توضیح زیر از سوی مدیریت پارس‌آنلاین به دفتر ایتنا ارسال گردیده است:
مدیریت محترم سایت ITNA

با سلام

احتراماً درخصوص خبر منتشره در سایت ITNA در ارتباط با شرکت پارس‌آنلاین، به شرح زیر پاسخ این شرکت ارسال می‌گردد:

شرکت پارس آنلاین با سابقه بیش از هشت سال انجام فعالیت در زمینه IT، از جمله اولین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنت در کشور می‌باشد که با شرکت مخابرات ایران و شرکت‌های زیرمجموعه آن همکاری بسیار وسیع و نزدیکی داشته، بطوری که به لطف خداوند متعال، با دارا بودن بیش از Mbps 512 پهنای باند اینترنت در سطح کشور، به جرأت می‌توان گفت این شرکت از بزرگ‌ترین مصرف کنندگان پهنای باند اینترنت و یکی از عمده‌ترین مشتریان مجموعه‌های شرکت مخابرات ایران محسوب می‌گردد.

این شرکت همواره به اصل مشتری‌مداری و ارائه خدمات با کیفیت بالا به کاربران خود معتقد بوده و بدین منظور متحمل هزینه‌های بسیار سنگینی نیز شده است.

این شرکت با آینده‌نگری و پیش‌بینی افزایش کاربران اینترنت، و بمنظور جلوگیری از هر گونه افت کیفیت در ارائه خدمات اینترنت، سرعت پهنای باند اینترنت خود را مکرراً افزایش داده و همچنین پیشرفته‌ترین تجهیزات که قادر به هدایت حجم ترافیک در استاندارد کاریر(Carrier class) که در ایران منحصر به فرد می‌باشند را تهیه، نصب و مورد بهره‌برداری قرار داده است.

متاسفانه از تاریخ 20/05/1386 به طور ناگهانی و به دلایل نامعلومی سرعت پهنای باند که در اختیار این شرکت قرار دارد بیش از 20% تقلیل یافت.

در پیگیری‌های بعمل آمده، کارشناسان فنی مخابرات، علت عدم امکان تحویل پهنای باند تا حجم مورد قرارداد و افت شدید و ناگهانی کیفیت سرویس اینترنت را بروز اختلال در ارتباطات با شبکه بین‌الملل اعلام داشتند، که این امر باعث کاهش مقدار پهنای باند تخصیص یافته به این شرکت شده و موجب اختلال در ارائه خدمات گردید.

با توجه به اعتراض وسیع کاربران و مشترکین، به منظور اطلاع‌رسانی به کابران معترض، این شرکت دلیل افت کیفیت را در پیام ضبط شده تلفنی بخش پشتیبانی خود اعلام نمود.

به هر حال، با توجه به موضع‌گیری‌های دو روز گذشته برخی از مسئولین مخابراتی و ایراد اتهامات نادرست به این شرکت، موضوع از طریق مقامات ذیربط در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تحت پیگیری می‌باشد.

  • ۸۶/۰۶/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">