ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیک گفت: منتظر هستیم تا کسب و کارهای باقی مانده فرآیند اتصال خود به سامانه امتا را تکمیل کنند.

صدرالدین نورالدینی در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیک از سال گذشته فعال بود و بر اساس ابلاغ دادستانی سکوهای آگهی خودرو و مسکن از اول مهرماه الزام داشتند تا آگهی‌دهنده‌های خودشان را از طریق این سامانه احراز کنند.

وی افزود: در حال حاضر برخی از کسب و کارهای آگهی اتصالات خودشان را با این سامانه برقرار کرده‌اند.

مدیر سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیک ادامه داد: تعدادی از کسب و کارهای مطرح حوزه آگهی به کارکرد این سامانه انتقاداتی داشتند و از نظر ما این انتقادات کارشناسی شده و دقیق نبود.

وی اضافه کرد: منتظر هستیم تا کسب و کارهای باقی مانده فرآیند اتصال خود به سامانه امتا را تکمیل کنند.

صدرالدین نورالدینی با اشاره به انتقادات کسب و کارهای مختلف در مورد سامانه امتا، توضیح داد: برخی از کسب و کارها عدم وجود API در این سامانه را مشکل می‌دادند و نمی‌خواهد که کاربرشان از پلتفرم آن‌ها خارج شود.

وی افزود: بر اساس الزام کمیسیون عالی امنیت مجازی صیانت از داده‌های مشتریان اولویت دارد و بر این اساس فرآیند احراز مشتریان باید در بستر سامانه امتا قرار بگیرد.

مدیر سامانه امتا تاکید داشت: بر اساس آیین‌نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی، تمام کسب و کارهایی که می‌خواهد درگاه پرداخت الکترونیک داشته باشند، باید نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: سامانه امتا می‌تواند وضعیت قیمت‌سازی در حوزه‌های مختلف را تا حد زیادی کنترل کند.

صدرالدین نورالدینی ادامه داد: در حال حاضر بازار خودرو و مسکن به طور آزمایشی و ورود اولیه در سامانه امتاع جدی گرفته‌ شده‌اند و دادستانی در نظر دارد تا در آینده‌ای نزدیک بازارهای مختلف را به این سامانه متصل کند.

وی افزود: در آینده نزدیک تمام پلتفرم‌هایی که با تامین‌کننده‌ها در ارتباط هستند، باید در فرآیند احراز هویتِ سامانه امتا قرار بگیرند.

مدیر سامانه احراز مشتریان تجارت الکترونیک تاکید داشت: در چرخه شکل‌گیری و فعالیت سامانه امتا مردم یکی از ذینفعان مهم هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">