ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چگونه اینترنتی ازدواج کنیم؟!

| شنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۱۰ ب.ظ | ۰ نظر

رضا احسان‌پور - وب‌سایت همسریابی می‌تواند معانی متفاوت و کاربردهای مختلفی داشته باشد، از جمله:

۱- وب‌سایتی که هر وقت همسر کسی گم می‌شود، می‌توان با مراجعه به آن وب‌سایت، همسر مورد نظر را پیدا کرد.

گلی گم کرده‌ام می‌جویم او را

درون وب‌سایت همسریابی، ای دوست!

۲- وب‌سایتی که خانم‌های محترم می‌توانند به‌وسیله آن، در هر لحظه از مکان دقیق حضور همسرهایشان اطلاع پیدا کنند. این کار کمک شایانی به جلوگیری به دوتا شدن شلوار آقایان، بدون اطلاع خانم‌ها می‌کند.

تو ای قلی! کجایی!؟ که رخ نمی‌نمایی

بترس از اینکه شلوار تو شود دوتایی!

۳- وب‌سایتی که به‌وسیله آن می‌توان همسر دلخواه و مورد نظر آینده را پیدا و با او، با اجازه بزرگترها ازدواج کرد.

الا ای آهوی وحشی کجایی؟

که دارم با تو قصد آشنایی!

که من تنهام و سرگردان و بی کس

بیا تا با تو من وصلت کنم پس!

اگر منظور از وب‌سایت همسریابی همان گزینه سوم باشد، این وب‌سایت‌ها مزایای بسیاری دارد. خواستگاری رفتن، دنگ و فنگ، مشکلات و زحمت‌های خاص خودش را دارد که وب‌سایت‌های همسریابی بسیاری از این موارد را برطرف می‌کند؛ از جمله:

داماد لازم نیست برای هر بار که به قصد همسریابی، خواستگاری می‌رود، گل و شیرینی بخرد و به آرایشگاه برود. می‌تواند یک عکس زیبا برای پروفایلش در آن انتخاب کند. با یک آیکون گل، شبیه همین آیکون‌های یاهو مسنجر، می‌شود یک مجلس خواستگاری را برگزار کرد. به این ترتیب با کاهش هزینه‌های همسریابی، جوانان بیشتری ترغیب به ازدواج می‌شوند.

عکس روی تو چو در صفحه آن افتاد

خواستگاران، همه درخواست برایت دادند!

۲- عروس و خانواده عروس لازم نیست از چند روز قبل از مراسم خواستگاری، خانه را مرتب کرده و میوه و شیرینی تهیه کنند؛ یا مدام نگران آمدن مهمان‌های سرزده باشند! نهایت اتفاقی که ممکن است بیفتد، این است که برق یا اینترنت برای مدتی قطع شود که خب آن هم امری است طبیعی.


عروس و داماد می‌توانند هر چقدر که می‌خواهند با هم صحبت کنند و از هم شناخت پیدا کنند. می‌شود به رسم معمول که یک کودک را همراه عروس و داماد به پارک و یا جایی که می‌خواستند بروند صحبت کنند می‌فرستادند، الان هم یک بچه کنار دست عروس و یا داماد حین کار با بنشیند.

گوش نامحرم نباشد جای بعضی حرف‌ها

پس لذا باید کنارت بچه‌ای باشد به زور!


۴- می‌توان آرشیو تمام مکالمات عروس و داماد را سیو کرد و قول و قرارهایی که با هم می‌گذارند را نگه داشت؛ که فردا کسی نتواند زیر تعهداتش بزند و اگر خدای ناکرده کارشان به بحث و دعوا کشید، بتوان به این آرشیو مراجعه و بین آنها به عدالت قضاوت کرد.

مجو درستی عهد از جهان سست نهاد

لذا مکالمه را آرشیو باید کرد!


۵- دیگر لزومی ندارد داماد برای رفتن به جلسه خواستگاری، معطل دیگران و وقت آزادشان بماند؛ می‌تواند جلسه خواستگاری را در هر ساعت از شبانه روز برگزار کند.

با علاقه، صبح و ظهر و عصر و شب

توی چت مشغول همسریابی‌ام!


داماد و یا عروس می‌توانند همزمان در چند جلسه خواستگاری حضور داشته باشند. این‌کار نه تنها بازدهی و سرعت در رسیدن به نتیجه را بالا می‌برد، بلکه امکان انتخاب از میان چند گزینه و گزینه‌های دیگر را فراهم می‌سازد که به این ترتیب فرد می‌تواند با دید بازتری اقدام به گزینش کند. حتی امکان مقایسه آنلاین بین گزینه‌ها و مشخصاتشان وجود دارد.

حضور خلوت انس است و دوستان

نگار، هانیه، مینا و قس علی هذا!


۷- داماد لازم نیست حضوری به جلسه خواستگاری برود؛ همین باعث می‌شود که اگر داماد و خانواده‌اش از وسائل حمل‌ونقل عمومی استفاده می‌کرده‌اند، هزینه‌های خانواده کاهش پیدا کند و اگر از وسیله شخصی استفاده می‌کرده است، دیگر احتیاجی به رانندگی نیست و به این ترتیب علاوه بر کمک به مشکل ترافیک، از آلودگی هوا و سوراخ شدن لایه اوزون جلوگیری می‌شود و آمار تصادفات شهری و کشته‌شدگان کاهش می‌یابد.

گرچه دوریم ولی همسر من خواهی شد

بعد منزل نبود مانع همسریابی!

(منبع:هفته‌نامه نماینده)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">