ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کرونا فضای اداری گوگل را تغییر می‌هد

| دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۹، ۰۶:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

ساندار پیچای مدیر ارشد اجرایی گوگل در مصاحبه ای اعلام کرد این شرکت در اوج دورکار شدن کارمندان و تغییر شرایط کاری، مشغول اجرای تغییراتی در فضای اداری این شرکت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بیزینس اینسایدر، ساندار پیچای مدیر ارشد اجرایی گوگل اعلام کرد این شرکت در هفته جاری تغییراتی در فضای اداری خود ایجاد می  کند تا در آینده  بتواند بهتر از کارمندان پشتیبانی کند، آینده ای که به گفته او شامل مدل های هیبریدی کار است.

او طی یک مصابه ویدئویی با نشریه تایم۱۰۰ گفت: به نظر من آینده انعطاف پذیرتر خواهد بود. ما به ارتباط رو در رو و در کنار یکدیگر بودن و ایجاد یک اجتماع اعتقاد داریم. این امر در زمان حل مشکلات پیچیده اهمیت بسیاری زیادی دارد. بنابراین این روند تغییری نخواهد کرد. به نظر ما آینده کسب و کار، ۱۰۰ درصد دورکاری نیست.

 او همچنین اشاره کرد گوگل مشغول تغییر طراحی فضاهای اداری خود است تا  شرایط را برای روزهایی فراهم کند که کارمندان دوباره در محل کار جمع می شوند. البته درحال حاضر بیشتر کارمندان گوگل دورکار شده اند.

 گوگل یکی از نخستین شرکت های بزرگی بود که در سایه شیوع ویروس کرونا در جهان اعلام کرد کارمندانش تا جولای ۲۰۲۱ میلادی دورکار خواهند بود.

به نوشته وال استریت ژورنال یکی از دلایل این تصمیم به خاطر کارمندانی بود که فرزند داشتند .

  • ۹۹/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">