ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس پلیس فتا استان مرکزی از کلاهبرداری‌های گسترده در فضای مجازی با ترفند سرمایه‌گذاری در رمزارزها خبر داد.
به گزارش تسنیم سرهنگ احسان آنقی با بیان اینکه با ترفند سرمایه‌گذاری در رمزارزها شاهد کلاهبرداری‌های گسترده در فضای مجازی هستیم، اظهار کرد: کلاهبرداران در این شیوه و شگرد، افراد را به سایتهایی هدایت می‌کنند که به ظاهر یک سایت معتبر هستند اما در واقع پیشینه‌ای ندارند و سایتهای جعلی هستند.

رئیس پلیس فتا استان مرکزی افزود: در اینگونه سایتها، کاربری در آنها ایجاد می‌شود و کلاهبرداران با برنامه‌ریزی صورت داده، به کاربران درباره سرمایه‌گذاری در رمزارزها، اطمینان می‌دهند.

وی تصریح کرد: کاربران نیز پس از حصول اطمینان، ترغیب می‌شوند تا سرمایه‌های کلانی را در این رابطه انجام دهند اما بعد از مدت زمان کوتاهی، نام کاربری در سایتها حذف شده و هیچ یک از افرادی که به عنوان سرشاخه، کاربران را به این سایتها هدایت کردند، پاسخگو نخواهند بود.

این مقام انتظامی به هموطنان توصیه کرد برای سرمایه‌گذاری در هر حوزه‌ای، حتماً تحقیقات کافی را انجام دهند تا خدای ناکرده سرمایه‌های آنها از دست نرود.

  • ۰۰/۰۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">