ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کی گفته من نیاز به مو، توانبخشی و لیزر دارم؟

| دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ق.ظ | ۰ نظر

من مجبورم به شما خواننده گرامی خبر بدی بدم. بر اساس آمار 145 میلیون سیم‌کارت تو کشور واگذار شده. خب حتما میگین این کجاش بد بود. عرض می‌کنم خدمتتون عجله نکنید. خاطر مبارکتون هست که این پیامک‌های تبلیغاتی چه دماری از روزگار ملت در آورد و حتی نزدیک بود وزیر ارتباطات از وزارت خداحافظی کنه که قول یه ساماندهی داده شد و از این چیزا که بلدین.

حالا اون ساماندهی و سامانه و هر کاری آقایون قرار بود بکنن، به راحتی آب خوردن رفت هوا. چطوری؟ اینطوری که دیگه تبلیغ کننده‌ها برای اونکه نه از جایی مجوز بگیرن، نه گیر بهشون بدن که این متن پیامک اشکال داره و برای کی میخای بفرستی و اصلا صلاحیت داری و هزار گیر و گور دیگه، راه افتادن با یکسری سرشماره تلفن ثابت هوشمند و از یه سری شماره موبایل خودشون به راحتی پیامک می‌فرستن.

فکر کنم دارین متوجه عرض بنده می‌شید که تقریبا 145 میلیون پیامک تبلیغاتی بلقوه که اتفاقا هیچ کاری هم باهاشون نمی‌تونید بکنید، در انتظار شما هست! پس باید صبور باشن چون اینطور که پیداست کاری از دست وزارت ارتباطات و ارشاد و شورای عالی فضای مجازی هم بر نمیاد.

اما من روی حرفم با اون آدم نمی‌دونم بگم دانا یا نادانی هست که داره پولشو با این تبلیغات پیامکی هدر می‌ده. دوست عزیز! فرق پیامک با تبلیغات تو روزنامه و تلویزیون اینه که هر پیامک اصولا به دست یک نفر خاص می‌رسه. یعنی هر پیامک رو فقط یک نفر می‌خونه نه ده، صد یا هزار نفر. افتاد؟!

حالا شما همینطوری هرتی صد هزارتا پیامک می‌پاشی به سمت مردم، خب اونوقت نمی‌گی خب به دست کی می‌رسه، بچه هست، بزرگ هست، خانمه یا آقا؟

آقا مثلا بنده یه خروار مو دارم، پیامک کاشت موی شما به چه درد من می‌خوره؟ من توانمند هستم، پیامک توانبخشی شما به چه درد من می‌خوره؟ آخه چی بگم، خیر من نیاز به لیزر هم ندارم. من نیاز به دریافت مدرک پولی دیپلم هم ندارم، لیسانس گرفتم. من نیاز به آهنگ مجانی هم ندارم، خودم موسیقی ساز هستم. قصد شرکت در کنکور ارشد هم ندارم، به جان خودت آنتالیا و کوش آداسی هم نمی‌رم و خلاصه یه کم دقت کنی، متوجه می‌شی داری سرمایت رو می‌ریزی تو چاه.

خلاصه دوست عزیز! ما که حریف مسوولان نمی‌شیم، خواستم خیلی منطقی و دوستانه و دلسوزانه با خودتون حرف بزنم، اون پولی که می‌خای دور بریزی رو به جاش پسته بخر شب ببر خونه همه دور هم بخورید. از ما گفتن، دیگه خود دانی.

عزت زیاد

آق فری

(منبع:عصرارتباط)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">