ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

گوگل به علت تخلف مالیاتی در استرالیا موظف به پرداخت جریمه‌ای ۴۸۱ میلیون دلاری به دولت این کشور شده است.
به گزارش فارس به نقل از شینهوا، غول اینترنتی ایالات متحده، گوگل، روز چهارشنبه با اداره امور مالیات استرالیا (ATO) به توافق رسیده که پس از یک دهه چالش، ۴۸۱.۵ میلیون دلار استرالیا (۳۲۹.۶ میلیون دلار آمریکا) به این کشور جریمه پرداخت کند.

اداره مالیات استرالیا قبلا برخی دیگر از شرکت‌های فناوری آمریکایی مانند مایکروسافت، اپل و فیس‌بوک را به علت عدم رعایت تعرفه‌های مالیاتی و تخلفات مرتبط جریمه کرده بود.

معاون این سازمان با اشاره به ممیزی در مورد اقدامات مالیاتی گوگل بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸ ، گفت: این تسویه حساب نتیجه عالی دیگری برای سیستم مالیاتی استرالیا است.

وی گفت: این یک موفقیت چشمگیر در تغییر مثبت رفتار مالیات دهندگان دیجیتال و افزایش قابل توجه مالیات پرداخت شده در استرالیا است.

گسترش کارگروه (اجتناب مالیاتی) تا سال ۲۰۲۳ تضمین می‌کند که ATO قادر به ادامه پیگیری این موضوعات است و به جامعه اطمینان می‌دهد که تمام توان خود را برای محافظت از پایه مالیاتی استرالیا انجام می‌دهد.

  • ۹۸/۱۰/۰۱

گوگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">