ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

۱۷ هزار شکایت از اپراتورها در یک ماه گذشته

| جمعه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۲:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

در بازه زمانی یک ماه گذشته ۱۷ هزار و ۶۶۲ شکایت در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵) حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) به ثبت رسیده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۶۶۲ مورد آن (بیش از ۶۶ درصد) بررسی و خاتمه یافته است.

به گزارش ایرنا، سامانه ۱۹۵ با هدف ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۱ راه‌اندازی شده است. تمامی کاربران سرویس‌های ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به این سامانه شکایات خود را از اپراتورهای ارایه دهنده خدمات ثبت کنند. تمامی شکایات ثبت شده در این سامانه بسته به نوع شکایت، در یک بازه زمانی مشخص از سوی اپراتورها بررسی و پاسخ داده می‌شود.

بر اساس این گزارش، از ابتدای راه‌اندازی این سامانه تا کنون ۸۹۲ هزار و ۷۰۶ شکایت به ثبت رسیده است که از این تعداد به ۸۸۴ هزار و ۸۳۳ شکایت پاسخ داده شده و خاتمه یافته‌اند.

۲۱ هزار و ۹۰۱ شکایت در سال جاری به ثبت رسیده که ۱۵ هزار و ۶۴۸ شکایت خاتمه یافته است.

این آمار در یک ماه گذشته به این شکل بوده که تعداد کل شکایات ۱۷ هزار و ۶۶۲ شکایت بوده که از این تعداد به ۱۱ هزار و ۶۶۴ رسیدگی شده و آن‌ها خاتمه یافته‌اند.

این آمار حکایت از این دارد که ۹۹.۱۲ درصد شکایاتی که از ابتدا تا کنون در این سامانه به ثبت رسیده، خاتمه یافته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">