ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

90 سال جشن روزانه گرفتن اشکالی داره؟

| يكشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

هفته گذشته من دوباره به یک جمع‌بندی جالب رسیدم و اون این که ما برای حفظ روحیه و شادی هم که شده می‌تونیم به بهانه‌های مختلف هی جشن بگیریم. هی بریم مغازه دوستمون مثلا ببینیم جنس جدید چی آورده و بعد بگیم هوررااا امروز باید افتتاحیه جدید بذاری و جشن بگیریم. بابا چند تا جنس جدید برای فروش آوردی و هی جشن بگیریم.

حالا این ایده از اینجا به ذهنم رسید که هفته گذشته وزارت ارتباطات برای پنجمین بار موتور جست‌وجوی مورد علاقشون یعنی پارسی‌جو رو افتتاح کردن. بعد که یه رسانه فضول اون وسط پرسیده بود برای چی هی افتتاح می‌کنید، که در جواب گفته بودن خب خدمات جدید ارایه شده!

منم به ذهنم رسید که خب ما رسانه‌ها چرا اینکار رو نکنیم. خب ما هم هر روز یه نشریه جدید با مطالب غیر تکراری منتشر می‌کنیم و این یعنی یه شروع تازه و یه سرویس جدید و خب میشه افتتاحیه داشته باشیم و جشن بگیریم.

بعد نگاهم افتاد به بالای قدیمی‌ترین روزنامه کشور یعنی روزنامه اطلاعات روز پنجشنبه، دیدم نوشته سال نودم شماره 26296. بعد به خودم گفتم اووه! اینا چه حالی می‌تونستن تو تمام این سال‌ها بکنن و نکردن. البته از اونجا که روزنامه اطلاعات دیگه تعطیل بشو نیست هنوز هم دیر نشده و به نظرم رسید یه نامه بزنم بهشون بگم بابا شما هر روز ساعت 8 تا 10 صبح می‌تونید از این بعد یک افتتاحیه بذارید و یه عده رو هم دعوت کنید. اتفاقا شک ندارم که خیلی‌ها هم میان.

از بعضی رسانه‌ها که دیگه مطمئن هستم میان. بعد فکرشو بکنید هر روز تو خیلی رسانه‌ها تیتر می زنن، روزنامه اطلاعات آغاز به کار کرد! تو متن خبر هم اصلا اشاره‌ای به این که هر روز داره این اتفاق میفته نمی‌کنن. به جاش می‌نویسن در این مراسم که با حضور مقامات مختلف برگزار شد، روزنامه اطلاعات آخرین اخبار و گزارش‌های جدید خود را در معرض دید خوانندگان قرار داد.

بعد فکرشو بکنید تا 90 سال آینده هر روز تیتر بشید تو رسانه‌ها و به این بهانه هی تبلیغ می‌شه براتون. هیچ کس هم شک نمی‌کنه عمراً. اگه یه فضولی هم پرسید شما چرا 90 سال هست هر روز افتتاحیه می‌زنید، خیلی راحت بگید در شماره قبلی مطالب متفاوتی در روزنامه درج شده بود و اطلاعاتی که امروز چاپ شده کاملا نو هستند و این یک نسخه جدید هست.

راستی چرا اینو تو هفته‌نامه عصر ارتباط انجام ندیم. می‌بخشید من باید برم مدیر مسوول رو پیدا کنم تا کسی زودتر این پیشنهاد رو بهش نداده!

عزت زیاد

آق فری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">