مجمع عمومی شرکت مخابرات ایران
-
نمایندگان دولت در هیات مدیره مخابرات تغییر کردند
مجمع عمومی عادی بهطور فوقالعاده شرکت مخابرات ایران ، با حضور 96/2 درصد سهامداران، شامل سهامدار اصلی (شرکت توسعه اعتماد مبین )، نماینده دولت و نماینده سهام عدالت برگزار و با رای سهامدار عمده، دو نماینده حقوقی در هیات مدیره این شرکت معرفی شدند. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل شرکت مخابرات ایران ، مجمع عمومی عادی شرکت مخابرات ایران بهصورت فوقالعاده برای تکمیل اعضای هیات مدیره، صبح امروز…