ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری باید درخصوص ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره عدم دسترسی به اسناد در حوزه شهرسازی پاسخ شفاف بدهد، گفت: آرشیو الکترونیکی اسناد شهرداری هنوز با اختلال یا کندی روبه‌رو است.
به گزارش تسنیم؛ جعفر شربیانی در جریان برگزاری هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه در تذکری اظهار کرد: یکی از نمایندگان مجلس چندی پیش در رسانه‌ها اعلام کرد که مرکز اسناد و آرشیو شهرداری به طور کامل به شرایط قبل باز نگشته است و تا به‌کارگیری و بارگذاری نسخه‌های پشتیبانی داده‌ها و بک‌آپ مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها مجبورند خارج از روال معمول تصمیم‌گیری کنند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: این نماینده مجلس در مصاحبه‌اش بیان می‌کند در دوره مدیریت شهری گذشته سامانه شهرداری برای صدور اضافه‌بنا و بلندمرتبه‌سازی بسته شده بود و امید است قفل‌هایی که روی سامانه‌ها وجود داشته و به مناطق اجازه بلندمرتبه‌سازی و ساخت اضافه بنا را نمی‌داده، پس از هک اخیر شهرداری از بین نرفته باشد.

شربیانی با بیان اینکه در ملاقات‌های مردمی 4 هفته اخیر و نشست‌های تخصصی کارشناسان و مدیران نواحی و مناطق در حوزه شهرسازی متوجه چالش‌های ارائه خدمت به شهروندان شدم، تصریح کرد: به اذعان کاربران مناطق به‌رغم راه‌اندازی سامانه‌ها متاسفانه هنوز آرشیو الکترونیکی اسناد با اختلال یا کندی روبه‌رو هستند.

وی افزود: اکنون که این نماینده مجلس به مشکلات کنونی در ارائه خدمت به شهروندان در شهرداری تهران پرداخته است، می‌توان گفت شاید موجبات نگرانی و اضطراب مردم شهر تهران در خصوص اسناد مرتبط با سوابقشان در حوز‌ه‌های معماری و شهرسازی و تحت‌الشعاع قرار گرفتن و امکان بروز خطا در مرکز مدیریت شهری و سیاست‌های ساخت و ساز وجود داشته باشد.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران تصریح کرد: از شهردار تهران می‌خواهم نسبت به پاسخگویی مناسب و فنی، مستند و دقیق و شفاف ادعاهای این نماینده مجلس اقدام کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">