ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آغاز ساماندهی استارت‌آپ‌های حوزه بیمه

| سه شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

با هدف تامین نیازهای بیمه‌ای مردم و ضرورت حمایت از فناوری های نوین در صنعت بیمه در قالب تفاهم نامه میان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بیمه مرکزی ساماندهی و تسهیل فعالیت استارت اپ های بیمه ای را به عنوان راهکاری مناسب در دستور کار خود قرار داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، سلیمانی گفت: عرضه خدمات بیمه‌ای مبتنی بر فناوری اطلاعات به عنوان مکمل شیوه‌های فروش سنتی بیمه، علاوه بر ایجاد رونق در بازار بیمه، پایه گذار تحولی عظیم در صنعت بیمه خواهد بود که با سرعت و کیفیت قابل قبول، ضمن افزایش رضایتمندی متقاضیان بیمه، موجبات توسعه بازار و افزایش ضریب نفوذ بیمه را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: در مقطع فعلی، صنعت بیمه آماده‌ی پذیرش نوآوری و جذب تکنولوژی است تا با بهره مندی از ابزارهای نوین ضمن اعمال مناسب مدیریت ریسک، به افزایش رقابت در این صنعت کمک نماید.

رئیس کل بیمه مرکزی از اعلام آمادگی این سازمان برای ساماندهی فعالین مذکور در قالب کارگزاری‌های الکترونیکی بیمه خبر داد و گفت: در صورت نیاز با بازنگری در مقررات و ضوابط مربوطه، به آنان پروانه فعالیت اعطا می شود. همچنین متقاضیان می‌توانند درخواست کارگزاری الکترونیکی خود را در این زمینه به اداره کل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه‌ای بیمه مرکزی ارسال نمایند تا مورد بررسی قرار گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">