ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آمازون هم به کنگره جهانی موبایل نرفت

| دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۲:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

کنگره جهانی موبایل به علت شیوع ویروس مرگبار کرونا شاهد کناره گیری بسیاری از شرکت های فناوری است و در تازه ترین تحول از این دست آمازون هم از آن کناره گیری کرده است.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، آمازون بیانیه ای رسمی منتشر و اعلام کرده به علت نگرانی های مداوم و جدی در مورد ویروس کرونا در کنگره جهانی موبایل در بارسلون اسپانیا حضور نمی یابد.

پیش از این شرکت های دیگری مانند ال جی، اریکسون، ان ویدیا و غیره اعلام کرده بودند به علت نگرانی هایی در مورد امکان ابتلای کارکنانشان به کرونا طی سفرهایی هوایی به اسپانیا در این همایش مهم دنیای فناوری حضور نمی یابند. شرکت هایی مانند سامسونگ هم قصد دارند به صورت محدود در کنگره جهانی موبایل شرکت کنند.

در این بین شرکت های چینی مانند هواوی و زد تی ای می گویند علیرغم همه نگرانی ها در این کنگره حضور می یابند و این در حالی است که چین محل اصلی شیوع و انتشار ویروس کرونا است. قرار است در حین برگزاری این همایش ساکنان استان هوبئی که کرونا در آن شکل گرفت حق شرکت در آن را نداشته باشند. کنترل گرمای بدن شرکت کنندگان و ممنوعیت ورود افرادی که طی 14 روز قبل در چین بوده اند به نمایشگاه از جمله دیگر تمهیدات اندیشیده شده در این زمینه است.

 

سونی هم به دلیل شیوع کرونا از کنگره جهانی موبایل کناره گرفت
پس از ال جی، انویدیا و آمازون این بار شرکت سونی اعلام کرده به دلیل شیوع کرونا در کنگره جهانی موبایل شرکت نمی کند و در عوض یک کنفرانس خبری در یوتیوب برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، عدم شرکت سونی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ ضربه بزرگ دیگری به کنگره جهانی موبایل است زیرا سونی  یکی از بزرگترین شرکت کنندگان این رویداد به حساب می آید. همچنین کارشناسان پیش بینی می کردند سونی احتمالا از موبایل جدید خود به نام «اکسپریا ۵ پلاس» رونمایی کند.

در بیانیه این شرکت آمده است: ما اهمیت زیادی به ایمنی و سلامت مشتریان، شرکا، رسانه ها و کارمندان می دهیم. به همین دلیل تصمیم گرفتیم از شرکت در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ در بارسلونا اسپانیا اجتناب کنیم.

این شرکت به جای کنگره جهانی موبایل، کنفرانس خبری خود را در کانال رسمی اکسپریا در یوتیوب و به طور آنلاین برگزار می کند.

  • ۹۸/۱۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">