ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آمازون هم رمزارز عرضه می‌کند

| دوشنبه, ۴ مرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت بزرگ تجارت الکترونیک آمازون علاوه بر قبول پرداخت با بیت کوین، به دنبال ایجاد ارز مجازی مخصوص به خود است و احتمالاً آن را در اوایل ۲۰۲۲ راه‌اندازی می‌کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کوین تلگراف، طبق گفته برخی منابع در آمازون، این شرکت بزرگ تجارت الکترونیک قصد دارد تا پایان 2021 بیت کوین را به عنوان یک شیوه پرداخت بپذیرد و احتمالاً زمینه را برای قبول نقل و انتقال‌های وسیعتر با ارزهای مجازی آماده کند.

طبق گزارشی که در روز یکشنبه منتشر شده، این تصمیم با دقت و پس از مباحثه‌های بسیار گرفته شده و بخش مهمی از مکانیسم آینده کسب و کار آمازون را تشکیل می دهد.

در حالیکه بیت کوین اولین قدم برای آمازون خواهد بود، مقامات اجرایی این شرکت تمایل دارند سایر ارزهای مجازی را هم در آینده به کسب و کار خود اضافه کنند.

آمازون علاوه بر قبول پرداخت با بیت کوین، به دنبال ایجاد ارز مجازی مخصوص به خود است و احتمالاً آن را در اوایل 2022 راه‌اندازی می‌کند.

گمانه‌پردازی در مورد ورود آمازون به بازار ارز های مجازی به دنبال اطلاعیه جدید این شرکت در مورد ارز دیجیتال و محصولات بلاک چین شدت گرفت. این شرکت قصد دارد افرادی را استخدام کند که به توسعه استراتژی ارز دیجیتال و محصولات مرتبط با آن کمک کنند. در این اطلاعیه آمده است این افراد باید تخصص بالایی در بلاک چین، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی و در کل ارزهای مجازی داشته باشند.

این اولین تقاضای شغل در آمازون مبتنی بر ارزهای مجازی نیست. این شرکت بزرگ تجارت الکترونیک در ماه فوریه به دنبال مهندسان فنی می‌گشت تا به توسعه پلتفرم جدید پرداخت‌های دیجیتال آن کمک کنند.

  • ۰۰/۰۵/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">