ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شرکت آمازون پرتالی را راه اندازی کرده که با مراجعه به آن می توان از درخواست های پلیس آمریکا برای دسترسی به اطلاعات خصوصی کاربران مطلع شد.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، هدف از راه اندازی پرتال جدید شرکت آمازون این است که کاربران دریابند پلیس چه اطلاعاتی را می تواند در مورد افراد جمع آوری کند.

تا به حال کاربران اطلاع دقیقی در مورد داده هایی که توسط پلیس در زمان استفاده از خدمات آمازون جمع آوری می شد نداشتند و حالا با اطلاع از این مسائل می توانند دقیق تر در مورد نحوه استفاده از آمازون تصمیم بگیرند. البته همه جزئیات تعاملات پلیس و شرکت آمازون در این سایت در دسترس قرار نمی گیرد.

این اطلاعات بدون نیاز به لاگین در سایت یادشده قابل مشاهده است. از جمله داده هایی که پلیس می تواند به سادگی از کاربران آمازون جمع آوری کند، می توان به شماره ملی، شماره سریال وسایل خریداری شده، جزئیات پرداخت ها و حتی شماره های تامین اجتماعی اشاره کرد.

همچنین پلیس می تواند به اسامی دامنه و آدرس های آی پی کاربران خدمات وب سرویس آمازون دسترسی یابد. علاوه بر آمازون دیگر شرکت های فناوری مانند مایکروسافت، فیس بوک، اپل، گوگل و غیره نیز همکاری نزدیکی با پلیس آمریکا دارند.

  • ۹۹/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">