ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نتایج یک بررسی که توسط یاهو و موسسه نظرسنجی یو – گاو صورت گرفته نشان می دهد، بین 12 تا 50 درصد از آمریکایی ها بسته به گرایش سیاسی به نقش بیل گیتس در مهار کرونا مشکوک هستند.

به گزارش فارس به نقل از زددی نت، تعداد قابل توجهی از آمریکایی ها به این سوال که بیل گیتس قصد دارد با اجرای یک طرح واکسیناسیون عمومی بر علیه کرونا ریزتراشه هایی را در مغز انسان ها بکارد تا ردگیری آنها ممکن شود، پاسخ مثبت داده اند.

پاسخ مثبت به این سوال در میان افرادی که به طور مرتب شبکه تلویزیونی فاکس نیوز را تماشا می کنند، ۵۰ درصد و در میان جمهوری خواهان حامی ترامپ ۴۴ درصد بوده است. در مقابل تنها ۲۶ درصد از مشاهده کنندگان فاکس نیوز به این سوال پاسخ منفی داده اند. این رقم در میان رای دهندگان به ترامپ ۲۷ درصد بوده است.

در مقابل ۵۲ درصد دموکرات ها، ۶۱ درصد بینندگان دائمی شبکه ام اس ان بی سی و ۶۳ درصد رای دهندگان به هیلاری کلینتون به این سوال پاسخ منفی داده اند.

در مجموع ۲۸ درصد پاسخ دهندگان به این سوال پاسخ مثبت، ۴۰ درصد پاسخ منفی و ۳۲ درصد پاسخ مطمئن نیستم داده اند. پیش از این نظرسنجی مشابهی در استرالیا نیز نشان داده بود که درصد قابل توجهی از جوانان این کشور معتقدند دکل های تلفن همراه نسل پنجم و برخی اقدامات بیل گیتس به شیوع کرونا کمک کرده است.

  • ۹۹/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">