ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کمیته ارتباطات فدرال آمریکا دو شرکت فناورانه هوآوی و ZTE چین را به عنوان تهدید کننده امنیت ملی آمریکا معرفی کرد که نباید از تجهیزات یا سرویس‌های آنها استفاده شود.

به گزارش فارس، کمیته ارتباطات فدرال آمریکا روز سه‌شنبه دو شرکت هوآوی و ZTE چین را به عنوان تهدیدهای امنیت ملی برای آمریکا اعلام کرد.

«آجیت پای» رئیس کمیته ارتباطات فدرال آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت: «کمیته ارتباطات فدرال آمریکا هوآوی و ZTE‌ را به عنوان شرکت‌هایی که تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا به شمار می‌آیند تعیین کرده است. در نتیجه، شرکت‌های ارتباطاتی نمی‌توانند از بودجه 8.3 میلیارد دلاری برای خرید تجهیزات یا سرویس‌هایی استفاده کنند که توسط این تامین کنندگان تولید می‌شود.»

دولت ترامپ ماه پیش و در ادامه اقدامات خود علیه شرکت هوآوی گفته بود آمریکا منابع جهانی تأمین تراشه‌های مورد استفاده توسط شرکت تکنولوژی چینی هوآوی را مسدود خواهد کرد.

ترامپ چند روز پیش نیز در مصاحبه با شبکه فاکس‌بیزنس گفته بود: «کارهای زیادی هست که می‌توانیم انجام دهیم. می‌توانیم کل رابطه را قطع کنیم. حالا اگر این کار را بکنیم چه می‌شود؟ اگر کل رابطه را قطع کنیم ۵۰۰ میلیارد دلار ذخیره خواهیم کرد.»

این در حالی است که وزارت امور خارجه چین تاکید کرده است: «دولت چین قویاً از حقوق و منافع مشروع و قانونی شرکت‌های چینی حمایت می‌کند و اقدامات دولت ترامپ زنجیره تولید، تأمین و ارزش جهانی را نابود می‌کند».

  • ۹۹/۰۴/۱۱

هواوی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">