ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آموزش صرفا مجازی مدارس تخلف است

| شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۰۶:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: با توجه به بازگشایی دبیرستان ها، امتحانات نیمسال اول دانش آموزان متوسطه اول و دوم در همه پایه‌ها، حضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما علیرضا کمرئی گفت: آموزش صرفاً مجازی مدارس تخلف است. امتحانات دروس مهارتی هنرستان‌ها که از ابتدای مهر بازگشایی شده اند نیز حضوری انجام می‌شود و امتحانات دانش آموزان مقطع ابتدایی به دلیل توصیفی بودن نمرات این دسته از دانش آموزان به تشخیص معلم و مدرسه انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: مدیران مدارس موظفند نحوه تشکیل کلاس‌های حضوری و مجازی را با دریافت مجوز بازگشایی از ادارات آموزش و پرورش به خانواده‌ها اعلام کنند و طبق برنامه هفتگی کلاس‌ها را تشکیل دهند.

کمرئی خاطرنشان کرد: مدارس مجاز به ادامه برگزاری کلاس‌ها فقط به صورت مجازی نیستند و در مدارس پرجمعیت برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، کلاس‌ها به دو یا سه کلاس تقسیم خواهند شد و بخشی از آموزش‌ها حتماً باید حضوری انجام شود که برنامه ریزی آن بر عهده مدرسه است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان موظفند طبق برنامه اعلام شده از طرف مدرسه در کلاس‌هایی که حضوری پیش بینی شده است شرکت کنند و در کنار آن از آموزش‌های مجازی و تلویزیونی نیز بهره ببرند.

کمرئی افزود: کلاس‌های حضوری دانش آموزان پایه اول ابتدایی و هنرستان‌ها از اول مهر آغاز شده است، دبیرستانی‌های دوره دوم نیز از ۱۵ آبان در کلاس‌ها حاضر شدند و کلاس‌های حضوری سایر پایه‌ها نیز از اول آذر آغاز خواهد شد.

  • ۰۰/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">