ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آیا هلو بازار تلگرام را خراب می‌کند؟

| شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

هنگامی که اسنودن گفت تلگرام، امن ترین پیام رسان موجود است، بسیاری از کاربران با خیال راحت دیگر اپ های پیام رسان شان را از روی دستگاه های خود پاک کردند و از تلگرام به عنوان تنها پیام رسان استفاده کردند. اما زمزمه فیلتر شدن این اپلیکیشن در کنار تناقضاتی که در گفته های چند هفته اخیر اسنودن نسبت به حرف های چند ماه پیش او دیده می شود، برخی از کاربران را مردد کرده است که از این اپلیکیشن مهاجرت کنند. هر چند ما ایرانی ها در آستانه انتخابات اسفند ماه، تب کانال های خبری تلگرام را داریم اما به صورت کلی به نظر می رسد با ورود تازه نفس ها تلگرام در حال خداحافظی با روزهای اوجش است. ورود اپلیکیشن شبکه اجتماعی Peach به دنیای کاربران، دلیلی بر این مدعاست.
این اپلیکیشن را همان کسی ساخته است که اپلیکیشن ویدیو محور و پر طرفدار Vine را ساخته است؛ دام هافمن. این سرویس جدید که در مدتی کوتاه توانسته جایگاه هشتم را در دسته بندی اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی در آی تیونز از آن خود کند، شیوه جالبی برای ارایه خدمت به کاربران دارد.
کاربران می توانند با تایپ کردن دستورات خود به امکانات این سرویس دسترسی پیدا کنند. برای مثال با تایپ کردن کلمه Draw اپ به شما این امکان را می دهد تا نقاشی کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. یا با تایپ Song موسیقی که در حال گوش دادن هستید را می شناسد و همراه با لینک اسپاتیفای یا اپل موزیک را با دوستانتان به اشتراک 
بگذارید. 
همچنین ساز و کاری در این سرویس به کار گرفته شده است تا کسانی که شما را نمی شناسند نتوانند به راحتی به شما پیام خصوصی ارسال کنند. 
همان طور که گفته شد یکی از امکانات جذاب این سرویس Magic Word است. شما با نوشتن کلمات دستوراتی به اپ می دهید؛ کلمه Gift را برای دریافت و ارسال تصاویر گیفت،Here  برای افزودن موقعیت جغرافیایی، shout  برای نگارش مطلب با حروف بزرگ،battery  برای نمایش میزان شارژ،weather  برای افزودن اطلاعات آب و هوایی،events  برای برنامه ریزی رویدادهای هر روز،safari  برای باز کردن مرورگر و جست وجو برای یافتن یک لینک،time  برای افزودن زمان فعلی،date  برای افزودن تاریخ فعلی ،movie  و tv و game و book برای به اشتراک گذاری خودکار اطلاعات در مورد فیلم، برنامه تلویزیونی، بازی ویدیویی و کتابی که در حال مشاهده یا خواندنش هستید را می توانید استفاده کنید. 
می توان گفت این سرویس، تلفیقی از شبکه های محبوب توییتر، اینستاگرام، فیس بوک و واتس اپ است که به کاربران امکان ثبت لحظه به لحظه زندگی شان را می دهد؛ می توانند نقاشی بکشند، عکس بگذارند، مکانی که هستند را مشخض کنند و بنویسند.
گویا Peach با عمر کمی که دارد به خاطر امکانات جالب و انعطاف پذیری اش مورد استقبال چهره های مشهور نیز قرار گرفته است. آدرس سایت این سرویس www.peach.cool است که فعلا فقط برای کاربران iOS اپلیکیشن دارد.(منبع:فناوران)

  • ۹۴/۱۰/۲۶

تلگرام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">