ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آیین‌نامه داخلی کمیسیون صیانت تصویب شد

| چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۵ ق.ظ | ۰ نظر

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی از تصویب مواد و تبصره‌های آیین نامه داخلی این کمیسیون خبر داد و گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای برگزاری جلسات فوق‌العاده و همچنین نشست‌های ویژه در برخی از ساعات جلسات علنی مجلس صورت گرفته است.

به گزارش فارس، لطف الله سیاهکلی سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی امروز (سه شنبه 27 مهر) بعد از برگزاری سومین نشست این کمیسیون در گفتگوی زنده تلویزیونی در تشریح جزئیات این نشست اظهار داشت: سومین جلسه کمیسیون مشترک ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی که بر اساس اصل 85 قانون اساسی تشکیل شده است امروز برگزار شد که در این نشست مواد و تبصره‌های آیین نامه داخلی این کمیسیون مشترک به تصویب رسید.

وی افزود: کمیسیون ویژه مشترک بر اساس اصل 85 قانون اساسی وقتی تشکیل می‌شود عملا کل وظایف صحن علنی مجلس به این کمیسیون واگذار شده و رسانه‌ها در آن حضور داشته و تمامی نشست‌ها علنی است.

سخنگوی کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی تصریح کرد: در کمیسیون مشترک مخالفان و موافقان به اظهارنظر پرداخته و از نظرات افراد شاخص غیرعضو این کمیسیون هم استفاده می‌شود که در سومین جلسه این کمیسیون این کار را کردیم.

وی افزود: در صحن علنی مجلس حضور افراد متخصص غیر از نماینده وجود ندارد ولی در کمیسیون ویژه مشترک متخصصین حضور داشته و نمایندگان از اظهار نظرات آنها استفاده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در نشست امروز کمیسیون ویژه بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی آیین نامه داخلی بحث و بررسی شد، در این آیین نامه پیش بینی شده که نشست‌ها دو جلسه در هفته باشد ولی اگر نیاز به جلسه فوق‌العاده بود این امکان وجود دارد، همچنین بر اساس این آیین نامه مقرر شد در بخشی از ساعات جلسات علنی مجلس هم پیش بینی لازم برای برگزاری نشست‌های کمیسیون مشترک صورت گیرد.

  • ۰۰/۰۷/۲۸

طرح صیانت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">