ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آیین نامه VOIP این بار در زیرساخت

| دوشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۳:۵۷ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، موضوع لزوم ارائه خدمات تلفنی اینترنتی (VOIP)، توسط سازمان متبوع خود را رد و تصریح کرد: آیین‌نامه VOIP، برابر قانون، باید توسط سازمان ارتباطات زیرساخت و یا توسط پیمانکاران آن ارائه شود.

مهندس محمود خسروی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، با بیان این‌ مطلب که این موضوع، پیش‌تر به سازمان ارتباطات زیرساخت اعلام شده است، اظهار داشت: مطابق مذاکرات صورت گرفته با شرکت مخابرات ایران، این وظایف، (ارائه خدمات تلفنی اینترنتی و قانون‌مندسازی مباحث مرتبط با ترمینیشن و اورجینیشن)، بر عهده سازمان ارتباطات زیرساخت گذاشته شده است، با این حال سازمان فوق، تاکنون با توجه به گرفتاری‌ها و مسائل موجود، به قضایا رسیدگی نکرده است.

خسروی، موضوع آیین‌نامه VOIP را از وظایف دولت دانست و تصریح کرد: به همین جهت نیز این آیین‌نامه در کمیسیون تنظیم مقررات مطرح نخواهد شد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در پایان، گفت: البته در صورت بروز مشکلاتی برای سازمان ارتباطات زیرساخت جهت ارائه آیین‌نامه VOIP، سازمان تنظیم مقررات آماده بررسی موضوع و ارائه کمک‌هایی نظیر مشاوره‌، چگونگی انتخاب پیمانکار و حق‌السهم است.

  • ۸۶/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">