ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ابلاغ به بیمه‌شدگان از طریق کارپوشه ایرانیان

| سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل دفترفناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی از ارائه خدمت ابلاغ الکترونیک به مخاطبان این سازمان از طریق کارپوشه ملی ایرانیان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی معیری اظهار کرد: در اجرای آیین نامه اجرایی ماده ۸ قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب ۹۴ هیاًت وزیران و مفاد بند ث ماده ۶۷ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه، سامانه کارپوشه ملی ایرانیان توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی شد.

وی افزود: این سامانه به منظور ارائه خدمات استعلامی دستگاه‌های اجرایی به مردم و همچنین ارائه اسناد و مدارک احراز اصالت شده اشخاص حقیقی به دستگاه‌های اجرایی توسعه و راه اندازی شده است.

معیری ادامه داد: طی هماهنگی های صورت پذیرفته با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، ارجاع ابلاغ الکترونیک احکام مطالباتی و ابلاغ فرم اطلاعات اولیه درخواست بازرسی از دفاتر قانونی سازمان تامین اجتماعی به سامانه مذکور از دی ماه ۹۷ برای تمامی کارفرمایان پس از ابلاغ هر حکم و بصورت مکانیزه، پیاده سازی و عملیاتی شده است.

وی گفت: روش ارائه خدمت ابلاغ الکترونیک به مخاطبین سازمان از طریق کارپوشه ملی ایرانیان، به موازات سایر روش‌های اطلاع رسانی موجود؛ شامل درج احکام در پورتال سازمان به نشانی https://eservices.tamin.ir و ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی و ارسال پست الکترونیک به کارفرمایان انجام می شود.

 معیری با بیان اینکه روزانه به صورت میانگین ۷۵۰۰ حکم مطالباتی از سوی سازمان تامین اجتماعی به سامانه مذکور ارسال می شود، گفت: از زمان راه اندازی تاکنون، ۶ میلیون و ۴۷۲ هزار و ۳۸۰ رکورد اطلاعاتی ابلاغ شده است.

معیری اضافه کرد: طی خبر رسمی دفتر پایش و نظارت بر پیاده سازی دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات، پیرو تغییر ساعت رسمی کشور در تاریخ ۹۸/۰۶/۳۰، سامانه کارپوشه ملی ایرانیان از ساعت ۲۳:۵۵ مورخ ۹۸/۰۶/۲۹ به مدت یک ساعت و پانزده دقیقه از کار افتادگی (Down Time) دارد.

وی افزود: در سایر روش‌های اطلاع رسانی به کارفرمایان سازمان تامین اجتماعی، اختلالی ایجاد نخواهد شد و پس از رفع مشکل مذکور، رکوردهای در صف ارسال، مجدد ارسال شده و در کارتابل مخاطبین در سامانه قرار می گیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">