ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای سند دولت الکترونیکی در سال جاری

| دوشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۰، ۰۳:۳۹ ب.ظ | ۰ نظر

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری با بیان اینکه ویراستاری نقشه جامع دولت الکترونیک به اتمام رسیده، اعلام کرد: برخی از قسمت های نقشه از نیمه دوم سال جاری قابل پیاده سازی است.

احمد بزرگیان در گفت وگو با موبنا با بیان اینکه ویراستاری نقشه جامع دولت الکترونیک به پایان رسیده، اعلام کرد: این نقشه از طریق کمیسیون فابا به تمامی دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

وی گفت: سازمان های اجرایی برای پیاده سازی پروژه های نقشه جامع دولت الکترونیک باید برابر با بودجه سال 91 پیشنهادهای خود را ارائه دهند.

وی با بیان اینکه در شرایط حاضر نقشه به منظور تصویب نهایی برای وزیر ارتباطات به عنوان رئیس کاگروه فابا ارسال شده، اعلام کرد: این نقشه از زمان ابلاغ به سازمان های، با پیش بینی بودجه های سالانه قابل اجرا و پیاده سازی است.

بزرگیان خاطر نشان کرد: برخی از قسمت های نقشه از نیمه دوم سال جاری قابل پیاده سازی است و ما بقی نقشه به صورت تدریجی و تاپایان برنامه پنجم توسعه باید اجرا شود.

سند جامع دولت الکترونیک تمامی دستگاههای اجرایی را موظف می کند که خدمات مورد نیاز مردم را که هم اکنون برای انجام آن مجبور به مراجعه به چندین دستگاه و سازمان و دریافت تاییدیه های متعدد هستند به صورت یکپارچه و الکترونیکی ارائه دهند تا از هدر رفتن سرمایه های ملی جلوگیری شود.

این سند طبق اهداف برنامه چهارم توسعه توسط شورایعالی فناوری اطلاعات کشور تدوین شد و به تصویب رسید اما نقشه راه برای اجرایی کردن آن از سوی معاونت نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری تدوین شد تا اجرای این سند از سوی دستگاهها مطابق برنامه پنجم توسعه عملیاتی شود.

  • ۹۰/۰۶/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">