ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای طرح سامان‌بخشی آموزش مجازی

| شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۸۶، ۰۴:۱۱ ب.ظ | ۰ نظر

رییس موسسه آموزش از راه دور کشور از ایجاد، گسترش و سامان‌بخشی شیوه‌های آموزشی از راه دور در قالب کلاس‌های اقماری یا خانه‌های آموزشی در سطح کشور خبر داد.

دکتر "نورالدین میرزایی" روز جمعه در حاشیه همایش تجلیل از برگزیدگان و منتخبان آموزش از راه دور خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت : این برنامه در راستای تحقق شعار" آموزش برای همه، همیشه، همه جا و آموزش آسان و با کیفیت" از سال تحصیلی آینده محقق خواهد شد.

وی گفت: در این راستا، حدود ‪ ۱۳‬هزار مرکز روستایی راه‌اندازی می‌شود تا دانش آموزان بتوانند در محل سکونت خود از مقطع راهنمایی تا پیش دانشگاهی درس بخوانند.

میرزایی افزود: این کلاس‌های اقماری زیر نظر یک هزار و ‪ ۳۳۴‬مرکز آموزش از راه دور فعالیت خواهند کرد.

وی از دیگر برنامه‌های این موسسه برای سال تحصیلی آینده را توسعه آموزش مجازی ذکر کرد و گفت : امسال برای نخستین بار و بصورت آزمایشی این شیوه در تمامی استانها راه‌اندازی و از مراکز استان‌ها خواسته شد برای گسترش این شیوه نوین آموزشی حمایت‌های لازم را انجام دهند.

میرزایی افزود : این مراکز آموزشی جامع در هر سه شیوه آموزشی یعنی کتاب محور، دیداری شنیداری و نیز الکترونیکی خدمات ارایه خواهند داد.

وی گسترش آموزش مجازی برای هموطنان خارج از کشور را از دیگر برنامه‌های این موسسه خواند و گفت : هم‌اکنون برای آنها این امکان فراهم شده تا با مراجعه به پنج سامانه آموزشی به تحصیل با شیوه غیرحضوری ادامه دهند.

  • ۸۶/۱۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">