ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از رفع اختلال در سامانه های الکترونیک قضایی خبر داد.
محمد کاظمی فرد در گفتگو باخبرگزاری صداوسیما؛ درباره برخی اختلالات و قطعی سامانه های الکترونیک قضایی، افزود: در روزهای گذشته شاهد اختلالاتی برای ارسال پیامک در سامانه های الکترونیکی قضایی بودیم که از روز گذشته این اختلال برطرف شده است.
وی گفت: شرکت طرف قرارداد قوه قضائیه برای ارسال پیامک به علت مشکلات قرارداد، ارسال پیامک را قطع کرده بود و به دنبال آن، ارائه خدمات قضایی از طریق سامانه های الکترونیک با اختلال مواجه شد.
کاظمی فرد ادامه داد: مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در تلاش است تا زیرساخت از وابستگی به ارسال پیامک خارج شود و خدمات الکترونیک با کیفیت بهتری در دسترس مردم قرار بگیرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر هیچ اختلالی در سامانه های الکترونیک قضایی برای ارائه خدمات به مردم، وجود ندارد.
کاظمی فرد تصریح کرد: شبکه اینترنتی سامانه های قضایی داخلی است و با اختلال در اینترنت قطع نمی شود و فقط مردم باید زمان استفاده از سامانه ها از خاموش بودن فیلترشکن ها مطمئن شوند.  وی گفت: ما در تلاشیم پهنای باند و کیفیت تجهیزات سامانه های الکترونیکی قوه قضاییه توسعه پیدا کند.

  • ۰۱/۱۱/۰۹

قوه قضاییه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">