ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اختلال درگاه ملی مجوز‌ها سریعا رفع شود

| يكشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰۵:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس مرکز مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب وکار وزارت اقتصاد گفت: همچنان اشکال‌های فنی در درگاه‌های برخی دستگاه‌های صدور مجوز وجود دارد که باید به سرعت برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، امیر سیاح در همایش یک روزه آشنایی با راهبرد‌های جدید سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران که با حضور مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان‌های سراسر کشور و معاونان اقتصادی آن‌ها برگزار شد، گفت: ادارات کل امور اقتصادی و دارایی در استان‌ها کمک کنند تا دستگاه‌ها در زمینه صدور مجوز‌ها توجیه شوند تا در این زمینه خطا‌ها را به حداقل ممکن کاهش یابد.

آقای سیاح ادامه داد: در زمینه شکایت‌های مردمی نیز شاهد هستیم که برخی از دستگاه‌ها یا اطلاع از مقررات ندارند و یا خود را به ندانستن میزنند که در این زمینه نیز باید اقدامات لازم صورت گیرد.

سیاح با اشاره به اینکه هنوز مردم از منافع اجرای این پروژه به طور کافی منتفع نشده اند، اظهار داشت: هنوز برخی دستگاه‌ها مردم را به حضور فرا می‌خوانند، شرایط و مدارک اضافی مطالبه می‌کنند و بدون علت درخواست‌ها را رد می‌کنند و در صدور مجوز‌ها نیز تاخیر دارند.

رئیس مرکز مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب وکار وزارت اقتصاد گفت: همچنان اشکالات فنی در درگاه‌های برخی دستگاه‌ها وجود دارد که این نیز از معضلاتی است که هنوز وجود دارد و باید به سرعت بر طرف شود.

سیاح در ادامه با اعلام خبر بروز رسانی سامانه ثبت شکایات در درگاه ملی مجوز‌ها نیز گفت: این هفته این سیستم بروز رسانی می‌شود و ویژگی این سامانه این است که متقاضی درخواست می‌دهد و در پایان زمان مشخص نتیجه صدور یا نپذیرفتن صدور مجوز به وی اعلام می‌شود.

رئیس مرکز مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب وکار وزارت اقتصاد در پایان نیز گفت: اگر مجوز صادر نشود از طریق خود سامانه به متقاضی اعلام خواهد شد و چنانچه متقاضی شکایتی از روند صدور دارد این شکایت را ثبت کند تا دوباره بررسی شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">